اقتصادی 11:35 - 01 مرداد 1396
مدیرعامل سایپا خبر داد
خبرگزاری ایسنا تیبای برقی طراحی شد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مدل برقی خودروی تیبا طراحی شده و برای تست و آزمایش نهایی به یکی از کشورهای خارجی ارسال شده است.

تیبای برقی طراحی شد

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی در حاشیه مراسم رونمایی از خانواده موتور ملی سه سیلندر، اظهار کرد: در زمینه‌ی تولید خودروی برقی در حال گسترش فعالیت‌ها هستیم. در تهران نیز مذاکراتی با شهرداری داشته‌ایم تا زیرساخت‌های خودروی برقی آماده شود.

وی با بیان این که به دنبال توسعه محصولات بر روی دو پلت فرم SP۱۰۰ و SP۰ هستیم، خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری بر روی پلت فرم SP۱۰۰ خودروی جدیدی تولید و عرضه خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: موتور ملی سه سیلندر نیز طراحی شده که مصرف سوخت آن حداقل ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

جمالی درباره‌ی زمان توقف تولید پراید، اظهار کرد: قطعا پراید از رده تولید خارج خواهد شد، اما ما به دنبال آن هستیم که به دلیل وابستگی اقتصاد و درآمد بخشی از خانواده‌های کم درآمد کشور به این خودرو به گونه‌ای این خودرو را از رده تولید خارج کنیم که آسیبی به اقشار کم درآمدی که برای کسب درآمد خود استفاده می‌کنند وارد نشود، زیرا پراید به دلیل کم مصرف بودن، هزینه تعمیر پایین، ارزان‌ قیمت‌ترین بودن و خدمات گسترده یکی از محصولات پراستفاده‌ای است که مورد استفاده اقشار کم درآمد قرار می‌گیرد.

انتهای پیام


9285325
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: طبق فاکتور رسمی هر کیلو گوجه فرنگی با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده‌فروشی‌ها عرضه شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری، قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام برای یک روز دیگر یعنی فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: با نزدیک شدن فصل نقل وانتقالات مسکن فعالیت سامانه خودنویس همزمان با افزایش مشارکت‌های مردمی ۲۴ ساعته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌آبادی گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است و ۸۰۰۰ خودرو به مردم تحویل داده شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا ۱۲ اردیبهشت امسال اصلاح و تکمیل کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنف جایگاه‌داران بنزین گفت: ابزار فعلی ما که تخصیص لیتری و کارت سوخت است جوابگوی شرایط فعلی نیست و باید به سمت تخصیص سوخت به کد ملی برویم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی جدید در نواحی جنوبی کشور خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت مدیره صرافی ملی ایران گفت: نرخ ارز ارائه شده به تجار و بازرگانان به ۴۱ هزار و ۵۵ تومان رسید و عرضه ارز نیمایی به تجار همچنان ادامه دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل مرکز مبادله طلا وارز گفت: از ابتدای بازگشایی بازار تا ۲۷ فروردین ماه ۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان ارز توسط مرکز مبادله تامین شده است‌.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است