استانی 13:44 - 22 آبان 1398
ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: از جمعه به‌تدریج جریانات هوا در استان شمالی خواهد شد که پیامد آن کاهش شش تا ۱۰ درجه سلسیوسی دما و بارش برف و باران است.

هوای قزوین ۱۰ درجه سردتر می‌شود

مریم بهروزی - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین - در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه برای امروز و فردا جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: از جمعه به‌تدریج جریانات هوا در استان شمالی خواهد شد که پیامد آن کاهش شش تا ۱۰ درجه سلسیوسی دما به‌ویژه دمای روزانه است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته ماندگاری هوای سرد را تا اواسط هفته آینده شاهد خواهیم بود، اضافه کرد: برای جمعه در ارتفاعات شمالی استان و اوایل هفته آینده نیز در سطح استان به‌طور متناوب در پاره‌ای از مناطق بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود؛ طی این مدت نیز در ارتفاعات استان هم پدیده مه را شاهد خواهیم بود.

بهروزی اشاره کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آوج با دو درجه زیرصفر و آبیک و رازمیان با ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند و دمای شهر قزوین نیز بین منفی یک و ۱۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام


10292705
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است