استانی 18:18 - 28 مرداد 1398

هوای اصفهان در وضعیت سالم ثبت شد/افزایش بار آلاینده‌های جوی

بابک صادقیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هوای شهر اصفهان و شهرستاهای مختلف استان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز (دوشنبه) در وضعیت سالم ثبت شده است اما شاهد افزایش بار آلاینده‌های جوی نسبت به روز گذشته هستیم.

وی با بیان اینکه میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز ۸۵ بوده است، ابراز داشت: بدین ترتیب هوای اصفهان در ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهر اصفهان مانند میدان احمدآباد با ۹۸ خیابان رودکی ۷۴، استانداری۸۵، بزرگراه خرازی ۷۱ و پروین ۸۵ در وضعیت سالم ثبت شده است.

کیفیت هوای شهرستان های استان اصفهان در وضعیت سبز یا زرد

رئیس امور آزمایشگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه در تمامی ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهرستان‌ها کیفی هوا در وضعیت سبز یا زرد ثبت شده است، بیان داشت: کیفیت هوای اصفهان در مبارکه با میانگین شاخص کیفی ۴۶ در وضعیت پاک است و در شاهین شهر با ۷۴،  نجف آباد ۶۶، سجزی ۸۲ و کاشان ۶۸  در وضعیت سالم گزارش شده است.

وی تاکید کرد: شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و بالاتر از ۳۰۰ نشانه هوای خطرناک است.


10213223
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است