استانی 15:30 - 06 بهمن 1398

بخش گردشگری در زنجان مهجور مانده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الا سلام محسن کرمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی زنجان، دغدغه مهم دستگاه قضایی را رفع مشکلات حوزه تولید و حمایت از سرمایه گذار اعلام کرد و گفت: رویکرد دستگاه قضایی حمایت از تولید و رفع مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی است.

وی اظهار کرد: شرایط ظالمانه تحریم که بر کشور حاکم شده است می‌طلبد مشکلات واحدهای تولیدی رفع شود.

دادستان زنجان، با بیان اینکه سامانه حامی توسط دادگستری ایجاد شده و سرمایه گذاران می‌توانند مشکل حقوقی خود را در این سامانه مطرح کنند و مشاوره حقوقی هم انجام می‌شود.

کرمی با بیان اینکه واحدهای تولیدی با شبکه بانکی مشکل دارند، افزود: وسا یط متعدد از سرمایه گذاران توسط بانک گرفته می‌شد که و خوشبختانه این مشکل هم توسط دستگاه قضایی حل می‌شود.

وی ابراز کرد: دستگاه قضایی در تحقق رونق تولید کمک‌حال دولت است نسخه مقابله با هجمه دشمن، اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

دادستان زنجان، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید حمایت از واحدهای تولیدی و رونق تولید را مد نظر قرار دهند و در رفع مشکلات واحدهای تولیدی دستگاه‌های اجرایی هم افزایی داشته باشند.

کرمی افزود: دستگاه قضایی تنها هدفش توسعه اقتصاد و رونق تولید است و همکاری لازم را با دولت دارد.

وی به بخش گردشگری در این استان اشاره کردو افزود: این بخش در استان مهجور مانده است و در ۶ ماهه سال جاری رونق خوبی داشته ولی کافی نیست و جای کار زیادی دارد.

دادستان زنجان، یاد آورشد: این استان با چهار فصلی که دارد پتانسیل خوبی برای توسعه است ولی باید اهتمام ویژه در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

کرمی گفت: بخش گردشگری دراین استان مغفول مانده است و گردشگری باید اقتصاد استان را متحول کندو در این خصوص باید از ظرفیت بصیری هم استفاده شود.

وی تصریح کرد: از ظرفیت‌های مذهبی و تاریخی این استان استفاده شود وبرگزاری جشنواره آش در استان یک ابزار مهم برای توسعه گردشگری است که باید ویژه به این جشنواره توجه شود.


10363334
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است