اجتماعی 09:21 - 26 تیر 1398
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تاکید بر ماندگاری هوای گرم تابستانه در بیشتر مناطق کشور تا هفته آینده از وقوع گرد و خاک در برخی مناطق استان‌های خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان خبر داد.

تداوم هوای گرم در کشور

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز (۲۶ تیر) تا شنبه (۲۹ تیر) همچنان الگوی گرم تابستان در سطح کشور حاکم خواهد بود.

وی تاکید کرد: طی سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچسستان به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد همچنین در همین مدت با توجه به افزایش سرعت وزش باد روی عراق و جنوب غرب کشور، وقوع پدیده گرد و خاک در مناطقی از استان‌های خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به اینکه امروز (۲۶ تیر) در سواحل دریای خزر بارش باران و فردا (۲۷ تیر) بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز در برخی نقاط واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات البرز در استان قزوین، البرز و تهران رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب و شرق فارس و برخی نقاط هرمزگان رگبار موقتی باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ تیر) غرب و مرکز خلیج فارس طی پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امشب هوای تهران کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود، گفت: فردا ( ۲۷ تیر) آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت با وزش باد شدید همراه خواهد بود. دمای پایتخت در این روز در گرمترین زمان به ۴۱ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. پس فردا (۲۸ تیر) آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۴۱ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


10179931
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری تهران در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت با دبیرخانه دائمی این جشنواره همکاری می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی به جنایت ختم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۹ استان، از امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین تصادفات فوتی عابرین در شهر تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌های شهید حکیم، همت، نواب، چمران، زین الدین و بابایی پرحجم است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های حکیم، همت، آبشناسان، نواب، چمران، زین الدین، بابایی و میدان سبلان پر حجم ،آزادراه و بزرگراه سعیدی فعلا خلوت هستند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت، ۱۶ تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت، ۱۶ تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است