بازار 15:23 - 01 شهریور 1399

اشنایی با هزینه های بالی و نقاط گردشگری تور ایتالیا و اسپانیا

شهرک‌های سفید اندالوسیا اسپانیا

 

شهرک‌های سفید اندالوسیا به شکل یک نوار سفید در ناحیه جنوبی این منطقه قرار دارند. این شهرک‌ها علاوه بر زیبایی خاص و چشمگیر، نشان دهنده تاریخچه غنی این منطقه نیز هستند که همین موضوع نظر بسیاری از گردشگران تور اسپانیا را به خود جلب کرده است. این شهرک که در میان چند ناحیه کوهستانی ساخته شده است در سمت غرب ناحیه جبل‌الطارق قرار گرفته است.

 

یکی از شهرک‌ها به نام شهرک آرکوس د لا فرونترا در بالای یک صخره به ارتفاع ۱۳۷ متر ساخته شده که از جاذبه‌های آن می‌توان به یک کلیسا، میدانی زیبا و یک قلعه اسلامی اشاره کرد.

اما چرا باید ما تور اسپانیا بگیریم چون از نمای زیبای باغ‌های پرتقال، زیتون و بادام لذت ببرید و با قدم زدن در خیابان‌های سنگی و دیدن از کافه‌های زیبا و مغازه‌های صنایع دستی، این پرواز خارجی را برای خود خاطره‌انگیز کنید.

 

ال تیدی، تنریف

مرتفع‌ترین نقطه در کشور اسپانیا آتشفشان ال تیدی می‌باشد. این آتشفشان قدیمی و روشن به عنوان یکی از زیبایی‌های منحصر بفرد طبیعی اروپا به حساب می‌آید. پس از خرید تور اسپانیا به مقصد اسپانیا دیدن از این جاذبه طبیعی را از دست ندهید.

 در مرکز جزیره تنریف، پیکو د تیدی و کالدرا د لاس کاناداس قرار دارند که پارک ملی تیدی را تشکیل می‌دهند. در سال ۲۰۰۷ میلادی، سازمان یونسکو نام این پارک را در منابع خود به ثبت رسانده است.

پارک ملی ال تیدی به عنوان یکی از جاذبه‌های تور اسپانیا دارای راه‌های زیادی برای گشت و گذار گردشگران است. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از خودرو و یا با پای پیاده به داخل کالدرا رفته و از سطح مخروطی شکل ال تیدی بالا بروند.

علاوه بر این گردشگران این پرواز خارجی می‌توانند برای بالا رفتن، از تله کابین هم استفاده کنند و در یک روز آفتابی از بالاترین نقطه ای تیدی، شاهد مناظر زیبای مناطق اطراف باشند. همچنین از ارتفاعات این منطقه می‌توان نمایی زیبا از جزایر قناری را مشاهده کرد و با گرفتن عکس‌هایی زیبا خاطرات این سفر را به خوبی ثبت کرد.

 

آشنایی با بهترین غذاهای شهر فلورانس در ایتالیا

در کشور ایتالیا جاذبههای گردشگری بسیاری وجود دارد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما برای دیدن آنها به این منطقه از کره زمین سفر خواهند کرد.

 داشتن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری تاریخی و طبیعی در این منطقه سبب شده تا کشور اروپا از شهرتی جهانی در خصوص گردشگری و توریستی برخوردار شود و افراد زیادی تمایل پیدا کنند تا برای گذراندن زمان خود با تهیه تور ایتالیا و با انجام پرواز خارجی به این کشور سفر کنند.

 

فلورانس یکی از شهرهایی در این کشور میباشد که از نظر تاریخی بسیار مورد اهمیت بوده است و در آن میتوان انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری و تاریخی را مشاهده کرد. این منطقه از کشور ایتالیا همه ساله پذیزانی تعداد زیادی گردشگر میباشد که با تهیه تور ایتالیا و با استفاده از بلیط هواپیما به این شهر سفر کردهاند.

غذاهایی که در این منطقه طبخ میشود با توجه به مزه و طمع و رنگی که دارند از شهرت بالایی برخوردار میباشند و تقریبا میتوان گفت که میتوان آنها را در میان جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه از کشور ایتالیا به حساب آورد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین و مشهورترین غذاهای موجود در این منطقه خواهیم پرداخت.

در صورتی که قصد دارید با استفاده از خرید تور ایتالیا و با انجام پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید تا با خوشمزهترین غذاهای طبخ شده در این شهر آشنا شوید.

 افرادی که به این شهر سفر میکنند در طول سفرشان از انواع مختلفی از غذاهایی که در این شهر طبخ خواهدشد میچشند و از خوردن آنها لذت میبرند. نان توسکانی یکی از نانهای مشهور در این منطقه میباشد که در صورت سفر به این منطقه از کشور ایتالیا با انجام پرواز خارجی پیشنهاد میشود که طعم آن را بچشید و از خوردن آن لذت ببرید.

 

هزینههای سفر به جزایر بالی

بالی یکی از جزایر کشور اندونزی میباشد که به دلیل داشتن زیباییهای منحصربفرد مورد توجه بسیاری از گردشگران در سرتاسر جهان قرار گرفته است و همه جهانگردان زیادی با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از کشور اندونزی سفر خواهند کرد.

 

داشتن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری سبب شده تا بالی به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شود و در سرتاسر جهان با نام بهشت روی زمین شناخته شود. با توجه هب این ویژگیها همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره سفر میکنند اما در مورد تور بالی چه میدانیم.

یکی از مسایل مهمی که برای افراد در این سفر وجود خواهد داشت میزان هزینهای است که در طول سفر به این جزیره باید انجام دهند میباشد.

 با توجه به این موضوع در ادامه به ارائه اطلاعاتی کاربردی در رابطه با میزان هزینههایی که نیاز است در طول سفرتان به این منطقه از طریق تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی انجام دهید خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید تا برای گذراندن تعطیلاتتان به این جزیره زیبا و شگفتانگیز سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید.

هزینه هتل و اقامت

یکی از مهمترین دغدغههای موجود در هنگام انجام سفرهای خارجی محل اقامت و هزینهای است که برای آن صورت پذیرد میباشد. این جزیره یکی از زیباترین و منحصربفردترین مناطق موجود در این کشور در سطح جهان میباشد و همه ساله افراد زیادی برای گذراندن زمان خود با استفاده از خرید تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از کشور اندونزی سفر خواهند کرد.

با توجه به این موضوع دولت اندونزی برای آن که بتواند مسافرانی را که به این منطقه سفر کردهاند را راضی نگه دارد اقدام به فراهم کردن زمینههایی کرده است تا در این منطقه خدمات باکیفیتی به گردشگران ارائه شود.

هتلها یکی از مواردی هستند که در این کشور برای آنها تسهیلات مناسبی ارائه شده بود و با توجه به این موضوع در این منطقه میتوان انواع مختلفی از هتلها را مشاهده کرد که انواع متنوعی از خدمات و با کیفیتهای متفاوتی را به گردشگران ارائه میکنند.

در بیشتر اقامتگاههایی که در این جزیره تعبیه شده است امکاناتی چون اینترنت بیسیم به همراه صبحانه رایگان در اختیار گردشگران و مشتریان بقرار داده خواهد شد. در این جزیره هاستلها و اقامتگاههای معمولیای وجود دارد که در صورت استفاده از آنها باید هزینهای بین 120 الی 200 هزار روپیه را به ازای هر شب اقامتتان در آن پرداخت نمایید. در کنار ایم هاستلهای معمولی هتلهایی لوکس و چند ستاره در این منطقه نیز وجود داردند که در صورت تمایل میتوانید از آنها در طول سفرتان به این جزیره استفاده نمایید.

 در این هتلها انواع مختلفی از خدمات لوکس و با کیفیت به مسافران ارائه خواهد شد. در زیر حدودی از قیمتهایی که در این هتلها از مسافران اخذ خواهد شد آورده شده است.

در صورتی که برای اقامتتان در این جزیره از یک هتل دو ستاره استفاده نمایید نیاز است تا مبلغی بین 100000 تا 250000 تومان را برای هر شب پرداخت نمایید. در این نوع هتلها خدمات مناسبی به شما ارائه خواهد شد.

 در صورت تمایل میتوانید با پرداخت 130000 الی 400000 تومان در یک هتل سه ستاره اقامت داشته باشید. برای این که در طول سفرتان در یک هتل چهار ستاره اقامت کنید نیاز دارید تا بین 150000 الی 550000 تومان هزینه پرداخت نمایید. در نهایت هتلهای پنج ستاره در این منطقه با پرداخت 350000 الی 1000000 تومان در دسترس شما خواهند بود و میتوانید از خدمات ارائه شده در آنها استفاده کنید.


10679325
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است