استانی 16:26 - 28 مهر 1396
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هشدار داد که دشمن برای به دست آوردن امتیاز از راه تهدید وارد شده است.

دشمن برای به دست آوردن امتیاز از راه تهدید وارد شد

آیت الله سید علی معلمی در نماز جمعه قائم شهر با بیان اینکه در برابر حوادث اجتماعی سیاسی و فتنه‌های پیچیده دشمنان رهنمون های ولایت برای ملت و دولت است، اظهار کرد: اکتشافات، فن آوری و افتخارات علمی که توسط جوانان ایجاد می‌شود مورد حمایت رهبر انقلاب قرار داشته و همه اینها جوانان هستند که  زمینه استقلال تداوم دار را فراهم کرده و بنیه علمی کشور را می سازند و رهبری ضرورت هوشیاری جوانان در مقابل شیطان بزرگ را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: دشمن می خواهد اطلاعات جدید موشکی را به دست آورده و با مذاکراتی جدید امتیازی جدیدی به دست بیاورد و در این راه از طریق تهدید وارد شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اروپا بر وجود برجام تاکید دارد خاطرنشان کرد: منفعت آنان در برجام وجود دارد و تاکید اروپا بر پایبندی به آن در جهت منفعت خودشان بوده اما از سویی دیگر آزمایش‌های موشکی ایران را زیر سوال برده و در این راستا رهبر انقلاب بر هوشیاری مردم تاکید کرد.

معلمی با اشاره به اینکه دشمن از تبدیل ایران به کشوری اثرگذار و غیر وابسته  هراس دارد خاطرنشان کرد: به طوری که در گذشته و پیش از انقلاب کالاها بسیار فراوان اما وارداتی بود و  کشور را از نظر اقتصادی وابسته کرده و تمام سرمایه ها از طریق بیگانگان تامین می‌شد.

امام جمعه قائم شهر تاکید کرد:  باید اقتصاد درون کشور به گونه ای شود که اگر مرزها را بستیم و یا به روی کشور بسته شد  زندگی عادی مردم جریان داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری با یادآوری فرمایش امام راحل خاطرنشان کرد:  امام رحمت الله گفته بودند آمریکا تا نابودی کامل دست بر نمی دارد و اکنون استکبار جهانی گفته است اگر در مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای مشکلی وجود دارد باید مذاکره بشود و این نگرانی منطقه‌ای منظور وجود عربستان و بحرین است و اینگونه برجام دیگری استدلال می‌شود. 

انتهای پیام


9488015
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است