استانی 20:43 - 26 تیر 1398

انتقاد از برخی عزل و نصب‌ها در لرستان/ بازرسی ورود پیدا کند

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر بدری در حاشیه شورای حفاظت از اراضی ملی ومنابع آب در سلسله، گفت: کوچ مدیران توانمند به واسطه تنگ کردن عرصه و اعمال فشارهای سیاسی بر آنها برای استان یک ضرر است.

وی با انتقاد از برخی عزل و نصب ها و دخالت های هدفمند، خواستار توقف هرچه سریع‌تر این وضعیت مدیریتی در استان شد و گفت: اجازه نمی دهم موقعیت مدیران خدوم به خاطر اجرای صحیح و دقیق قانون به خطر بیفتد و تهدید شود.

رئیس کل دادگستری لرستان، اضافه کرد: هر دستگاهی که در برخورد با تخلفات از طریق عوامل قدرت مورد تهدید است مسائل را با ما در میان بگذارد، تبعیض در اجرای حکم و قانون بزرگترین ظلم به نظام و باعث بدبینی و بی اعتمادی به نظام است و با عاملان تبعیض و قانون شکنی ها به جد برخورد می‌کنیم.

بدری خطاب به سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی، گفت: هر جا خلا مدیریتی هست وارد شوند و اجازه ندهند برخی برای موقعیت خود انتصابات تحمیلی در استان انجام دهند.

وی در ادامه گریزی به انتخابات زد و گفت: دستگاه‌های اجرایی نباید تحت تاثیر این شرایط قرار گیرند خدمات رسانی تبعیض گونه قابل قبول نیست، مدیران به جای دنبال روی از اصحاب ثروت و قدرت دنبال خدمت به مردم باشند.

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود منطقه گردشگری کهمان را یک جاذبه ملی دانست و گفت این منطقه گردشگری باید زنده نگه داشته شود.

بدری با تاکید بر ضرورت رونق گردشگری و اشتغال، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست در چهارچوب وظایف ذاتی و قانونی خود حافظ اراضی ملی و مشاع آبی باشند و با جدیت هرچه تمام مانع تعرض به انفال عمومی شوند.

وی در ادامه با انتقاد از کم کاری برخی دستگاه‌های اجرایی، افزود: اگر نظارت‌ها مستمر باشد و اقدامات پیشگیرانه به موقع انجام شود، شاهد تشکیل پرونده‌های قضایی متعدد نخواهیم بود.

رئیس شورای قضایی لرستان خطاب به مدیران کم کار، گفت: مدیرانی که در دفاع از سرمایه‌های ملی ناتوان هستند و نمی‌توانند در مقابل اهرم‌های قدرت سیاسی کاری‌ها مقاومت کنند جای خود را به افراد کارآمد و شجاع بدهند.

بدری، افزود: برخی با اعمال نفوذ و زد و بندهای سیاسی زمین‌های ملی را در پوشش طرح، تصرف کرده‌اند ولی هیچ گونه طرحی ایجاد نکرده‌اند که این اقدام به منزله ظلم به بیت المال است.


10180814
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است