استانی 08:39 - 05 بهمن 1398

اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس ۲۲ بهمن ماه اعلام می‌شود

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه منتظر بررسی شکایت‌ها از سوی هیئت مرکزی نظارت هستیم، اظهار داشت: طبق مقررات قانون ۱۱ بهمن ماه نتایج بررسی شکایت‌ها را به فرمانداری‌ها مرکز انتخابی اعلام می‌کنند، به طور حتم ما نیز نتایج بررسی را به اطلاع داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه مطابق این موضوع افرادی که رد صلاحیت شدند می‌توانند به شورای نگهبان برای بررسی نهایی شکایت کنند، افزود: در روز ۲۲ بهمن ماه اسامی کاندیداهای قطعی را اعلام می‌کنیم و ۲۴ بهمن ماه تبلیغات رسمی نامزدها آغاز می‌شود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه هرگونه تبلیغات تحت عنوان کاندیداتوری و نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ممنوع است، بیان داشت: هرگونه دیوارنویسی جرم و تخلف محسوب می‌شود لذا از تمام کاندیدهایی که تأیید صلاحیت شدند درخواست داریم قانون و حقوق شهروندان را رعایت کنند.

رنجبر با اشاره به اینکه مکان‌ها و محل‌هایی برای نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی برای کاندیدها در سطح شهر مشخص شده است بیان کرد: کارهای عملیاتی در این محله‌ها به زودی اجرایی می‌شود، بنابراین تقاضا داریم بر مبنای سهم تبلیغات انتخابات، کاندیدها مراعات لازم را انجام دهند.


10360235
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است