ورزشی 03:52 - 03 اسفند 1397
هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال
هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران امروز با انجام ۴ بازی دیگر پیگیری می‌شود.

جدال پرسپولیسی‌های سابق در مشهد

به گزارش ایسنا، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته تیم پدیده مشهد از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف سپیدرود می‌رود. شاگردان گل محمدی نیم فصل دوم را با باخت برابر پرسپولیس آغاز کردند و هفته پیش هم برابر همین تیم در جام حذفی شکست خوردند. گل محمدی بعد از این بازی گفت که باید این باخت را فراموش کنند و به بازی‌های بعدی فکر کنند. آن‌ها در حال حاضر با ۳۵ امتیاز در رده سوم قرار دارند.

در طرف دیگر میدان تیم سپیدرودی قرار دارد که در نیم فصل اول دو بر صفر به پدیده باخته بود. آن‌ها در هفت هفته بعد از برد برابر فولاد در هیچ بازی دیگری نتوانسته‌اند طعم پیروزی را بچشند. نکته جالب این دیدار حضور علیرضا فغانی نه به عنوان داور وسط بلکه به عنوان داور پشت دروازه است. باید دید علی کریمی، دیگر پرسپولیسی سابق که این روزها محبوبیت زیادی در رشت دارد می‌تواند تیمش را در لیگ برتر نگه دارد یا خیر.

بازی دیگر و هم‌زمان بین تیم‌های نساجی قائم‌شهر و فولاد خوزستان برگزار می‌شود. بازی در ورزشگاه خانگی نساجی و در حضور هواداران این تیم برگزار می‌شود. هوادارانی که مجید جلالی، سرمربی تیم شهرشان از آن‌ها خواسته است از حضورشان برای روحیه دادن به تیم کمک کنند و فرقی میان بازیکنان قائل نشوند چون همه بازیکنان به انرژی آن‌ها نیاز دارند. آن‌ها فصلی پرفراز و نشیب را با جواد نکونام شروع کردند و از نیم فصل دوم با مجید جلالی ادامه می‌دهند. نساجی‌ها برای این‌که کارشان از این پیچیده‌تر نشود باید اولین پیروزی‌شان را در نیم فصل دوم برابر تیمی به دست بیاورند که این روزها از آمادگی بالایی برخوردار است. همان‌طور که سرمربی نساجی گفت، فولاد در بهترین شرایط خودش قرار دارد. این تیم بعد از آمدن قطبی امتیازهای خوبی جمع کرده است و هفته گذشته نیز اولین شکست پرسپولیس در این فصل را به این تیم تحمیل کردند. او در صحبت‌هایش اعلام کرده است که تیمش می‌تواند در ۵ هفته آینده به جمع تیم‌های بالانشین نزدیک شود. فولاد با ۲۵ امتیاز در رده ششم و نساجی با ۱۸ امتیاز در رده دهم قرار دارند.

سومین بازی امروز که با دو بازی قبلی هم‌زمان است در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز و بین ماشین‌سازی این شهر و پیکان تهران برگزار می‌شود. ماشین‌سازی تیم سرسختی است که در این فصل فقط سه بار شکست خورده و در بیش‌تر بازی‌ها تن به تساوی داده است. این تیم برای مدعیان لیگ‌برتر نیز حریف سختی بوده است و امتیازات زیادی از آن‌ها گرفته است. آن‌ها در ۳ بازی نیم فصل دوم، هفت امتیاز کسب کرده‌اند. حریف آن‌ها یعنی پیکان شرایط چندان خوبی ندارد. آن‌ها نیم فصل دوم را با فرکی آغاز کردند و سه شکست به ۵ شکست متوالی قبلی‌شان اضافه کردند. فرکی می‌گوید بازیکنان تیمش همگی در یک سطح هستند و بازیکنی ندارد که بتواند در حین بازی با تعویض کردن او جریان مسابقه را عوض کند. پیکان که فصل را خوب شروع کرده بود حالا با قعر جدول فاصله زیادی ندارد.

آخرین بازی از ساعت ۱۵ بین دو تیم خوزستانی برگزار می‌شود. استقلال خوزستان که در قعر جدول قرار دارد به خاطر کسر شدن ۶ امتیاز از جانب فیفا حالا فقط ۶ امتیاز در اندوخته خود دارد. کریم بوستانی، سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی از انگیزه بالای بازیکنانش برای کسب ۳ امتیاز با وجود مشکلات فراوان خبر داد. او همچنین به صورت تلویحی گفت که احتمال این که در صورت باخت مربی دیگری جانشین او شود وجود دارد. در طرف دیگر میدان هم صنعت نفتی قرار دارد که مانند ماشین سازی با ۱۲ تساوی رکورددار این فصل لیگ برتر است. با این وجود مدیران این تیم هنوز به سرمربی تیم‌شان یعنی سرجیو اعتماد دارند. صنعت نفت هم که ۱۸ امتیازی است هنوز در نیم فصل دوم موفق به کسب برد نشده و شرایطش به گونه‌ای است که می‌تواند با باخت به قعر جدول نزدیک شود.

انتهای پیام


10060951
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است