استانی 16:26 - 01 شهریور 1396
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هماهنگی بین اعضا شورا و شهرداری می تواند منشا افزایش خدمات دهی به مردم ارومیه شود.

رسول اصغرزاده رئیس شورای شهر ارومیه شد

به گزارش ایسنا، رسول اصغرزاده امروز در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه که در محل شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد با بیان اینکه تعامل شورا و شهرداری به نفع شهر و شهروندان است، اظهار کرد: امیدوارم در سال جاری بیش از پیش در خدمت مردم و مدیریت شهری باشیم و تعامل بیشتر بین شوراها، اعضای شورا با مجموعه شهرداری، اعضای شورا با مسئولان استانی و شهرستانی و شورا با مردم، می‌تواند منشأ ارائه خدمات بیش از پیش به مردم باشد.

وی ادامه داد: با اجرای وظایف تعیین شده می توان به اهداف تعیین شده این شورا یعنی اعتلای جایگاه شهرستان ارومیه و مدیریت شهری نائل شد .

اصغرزاده خاطرنشان کرد: شهر ارومیه یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور به شمار می‌رود و تلاش می‌کنیم تا شهر ارومیه را به عنوان شهر معنوی، مهدوی، مروج اخلاق مداری و حافظ ارزش‌ها و کرامت شهروند معرفی کنیم و اعضای شورای اسلامی، استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری شهر ارومیه باید ما را در این مسیر یاری دهند .

به گزارش ایسنا؛ رسول اصغرزاده در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه با کسب 10 رای موافق از 11 رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد .

انتهای پیام


9382296
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است