گوناگون 13:56 - 10 مهر 1399
بانک رفاه کارگران در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس و همراستا با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌ها و مجموعه های وابسته در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس (اقتدار۴۰) که به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس برپا شد، حضور فعال داشت.

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ملی دفاع مقدس

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله‌ گانی مدیرعامل این بانک در راس هیاتی با حضور در این نمایشگاه که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با قرائت فاتحه و تقدیم شاخه گل به مقام شامخ شهدای گمنام، ادای احترام نمود.

لله‌گانی پس از اجرای مراسم رسمی رژه و مارش نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی، از غرفه‌های سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف بازدید و با نمایندگان مستقر در این غرفه‌ها به گفت وگو پرداخت.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران و هیات همراه در این بازدیدها با حضور در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گفت و گو با نمایندگان وزارتخانه و مسئولان غرفه، ضمن تقدیر از زحمات ایشان در جریان اقدامات این وزارتخانه پیرامون گرامیداشت هفته دفاع مقدس قرار گرفت.

لله‌ گانی پس از این بازدید، از غرفه‌های سازمان‌ها و نهادهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدن کرد و ضمن گفت وگوی کوتاه با مسئولان حاضر در غرفه، در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای ایشان قرار گرفت.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه بازدیدهای خود با حضور در غرفه اختصاصی این بانک با همکاران مستقر در غرفه به گفت و گو پرداخت و بر تکریم بازدیدکنندگان نمایشگاه تاکید کرد.

تکریم و تقدیر از خانواده شهدای بانک دیگر اقدام مدیرعامل بانک رفاه کارگران و هیات همراه بود که در محل غرفه این بانک انجام شد.

لله‌ گانی در مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدای این بانک که با برنامه ریزی و دعوت قبلی صورت پذیرفته بود، ضمن قرائت فاتحه و اهدای سلام و تحیات به ارواح طیبه شهدا و امام راحل عظیم الشان (ره) یاد و خاطره شهدای بانک به ویژه شهدای بانک رفاه کارگران را گرامی داشت و گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور عزیزمان مرهون از خود گذشتگی و ایثار شهدای والا مقام است.

لله‌گانی در انتهای نشست با خانواده شهدا، با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر، از ایشان قدردانی کرد.

در ادامه حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران در باغ موزه دفاع مقدس، لله ‌گانی و هیأت همراه به دعوت روابط عمومی موزه دفاع مقدس از موزه جنگ و سایر موزه های طراحی شده بازدید کردند.

وی ضمن بازدید از تمامی موزه ها و استماع توضیحات دبیران هر یک از آن ها، یاد و خاطره شهدای اسلام و رشادت های آن ها را گرامی داشت وگفت: شهدای والامقام با دلاورمردی و خون پاک و مطهر خود، شجره طیبه اسلام را آبیاری و بارور و تنومند کردند.

لله‌ گانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد راه سرخ شهدا همچنان ادامه یابد.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در خاتمه بازدید خود از باغ موزه دفاع مقدس با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران مصاحبه اختصاصی داشت.

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس که دوم مهرماه سال جاری در محل باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار نموده، تا نهم مهرماه سال جاری دایر بود.

انتهای رپرتاژ آگهی


10743502
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است