بازار 06:35 - 25 اسفند 1399
پارسی نیوز خرید لباس کودک

چند نکته طلایی در خرید لباس کودک همیشه باید مورد توجه خانواده های عزیز قرار گیرد، در این مطلب قصد داریم با بیان این نکات مهم به شما عزیزان در خریدی زیبا و شیک برای فرزندان دلبندتان کمک کرده باشیم. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

 

خرید لباس کودک با تضمین کیفیت و بازگشت وجه در صورت نارضایتی

همینطور شما می توانید برای خرید لباس کودک دخترانه و خرید لباس کودک پسرانه بر روی عبارت مورد نظر کلیک کنید.

نکته اول : کیفیت

در خرید لباس های کودکان باید بسیار دقت شود، زیرا بدلیل داشتن پوست حساس کودکانمان باید در لباس احساس آرامش کنند. به همین دلیل کیفیت مقوله مهم و حیاتی در خرید لباس فرزندانمان است. باید به دقت در خرید و انتخاب جنس پارچه دقت کرد، زیرا کودکان سعی دارند تا دنیای اطراف خود را بشناسند، بازی کنند و مهارت‌های زندگی را بیاموزند. از این رو ممکن است یک لباس بی‌کیفیت، در مسیر کشف دنیای رنگارنگ کودک، بارها پاره یا نخ‌کش شود.

نکته دوم : شستشوی لباس

 در هنگام خرید لباس کودک به این نکته توجه داشته باشید که لباس با کیفیت پس از شستشو آب نمی رود. کودکان لباس های شان را زود کثیف می کنند. بیشتر مواقع لکه های غذا، شکلات و بستنی روی لباس هایشان دیده می شود و از آنجایی که همیشه مشغول بازی هستند و لباس هاشان را خاکی و کثیف می کنند، بهتر است هنگام خرید لباس، جنس هایی را انتخاب کنید که شستشوی آنها راحت باشد و یا امکان شستشو در ماشین لباسشویی را داشته باشد.

نکته دوم : آلودگی الیاف

در فروشگاه ها بدلیل اینکه لباس ها پرو و لمس می شوند الیاف لباس دچار آلودگی می شوند. به همین دلیل بعد از خرید توصیه می شود که حتما لباس را برای جلوگیری از ایجاد حساسیت شسته بعد تن فرزندتان کنید.

ما برای شما یک پیشنهاد داریم با تهیه لباس از فروشگاه اینترنتی ایلیا این تضمین وجود دارد که آلودگی کمتری برای لباس بوجود آمده است. و می توانید بدون شست و شو با خیال راحت لباس را تن فرزندتان بپوشانید.

نکته سوم : راهنمای سایز دقیق

کودکان در حال رشد هستند. اندازه‏های‌شان به سرعت تغییر می‏کند و لباس‏های‌شان برای‌شان کوچک می‏شود، بنابراین لازم نیست برای لباس کودک زیاد هزینه کنید. راحتی و سلامت کودک را در اولویت قرار دهید و لباس‏های راحت و گشاد که پوشیدن و درآوردن آنها آسان است، انتخاب کنید. دقت کنید لباس در قسمت‏های یقه، سرآستین و مچ پاها نرم و راحت باشد و کش‏های سرآستین و پاچه شلوار تنگ نباشد. لباس‏هایی با سگک‌‏های قابل تنظیم که امکان بزرگ‏ و کوچک‏ شدن دارند را می‏توان مدت بیشتری استفاده کرد.

 نکته چهارم : قیمت مناسب

همیشه قیمت مناسب یکی از دغدغه های خانواده ها در هنگام خرید لباس کودکان می باشد به دلیل اینکه سایز کودکان در حال افزایش است هزینه های هنگفت بابت خرید لباس کمی غیرمنطقی به نظر می رشد، به همین خاطر به قیمت لباس ها توجه داشته باشید.

خرید از حراجی های لباس در برندهای بزرگ و لباس فروشی های معتبر همیشه یکی از راه های خرید لباس کودک ارزان قیمت می باشد. زیرا شما می توانید با گشت زدن در مغازه هایی که حراجی دارند یک انتخاب مناسب برای فرزند دلبندتان پیدا کنید و با این کار یک تیر و دو نشان زده باشید. به همین دلیل همیشه یادتان باشد از تخفیف ها و حراجی های لباس غافل نشوید.

نکته پنجم : نظر کودکان در هنگام خرید

کودکان نیز حق انتخاب دارند. در واقع حق انتخاب عزت نفس و اعتماد به ‌نفس کودک را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید از سنین پایین نظر کودکتان را درباره مدل لباسش بپرسید. البته می‌توانید انتخابش را کمی محدود کنید و تنها رنگ لباسش را از او سوال کنید. یا با انتخاب بین دو یا سه دست لباس نظر او را بین آن ها بپرسید. با این حال هر چه کودکتان بزرگ‌تر می‌شود، این حق انتخاب را به او بدهید تا لباس مورد علاقه‌اش را با سلیقه خود انتخاب کند و تجربیات بیشتری در مهارت انتخاب و تصمیم گیری بیاموزد.

رنگ های شاد انتخاب کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که موقع انتخاب خرید لباس پسرانه شیک باید به آن توجه کنید؛ مسئله انتخاب رنگ است. به خاطر داشته باشید دنیای بچه ها باید شاد و رنگی باشد تا هم بتواند خاطره های خوبی برای آن ها به یادگار بگذارد و هم از کودکی چشم آن ها را به رنگ های شاد عادت دهد. بنابراین وقتی می خواهید برای دختر کوچولویتان لباس انتخاب کنید، سراغ رنگ های شاد بروید تا روحیه فرزندتان شاد بماند.

 


10991706
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است