بازار 10:57 - 15 آبان 1398

پک دوربین مدار بسته چه قیمتی است؟

امروزه بهترین گزینه برای نظارت و کنترل محیط و ایجاد امنیت استفاده از دوربین های مدار بسته است که روشی مناسب برای پیشگیری از جرم و نظارت کردن است.

اگر اطلاعات کامل در مورد دوربین مدار بسته ندارید انتخاب دوربین مداربسته برای شما کاری دشوار است، به همین جهت فروشگاه اینترنتی الکاو پک های متنوعی از دوربین مداربسته را تهیه و آماده کرده است. در این پک ها از دوربین های مداربسته ضد آب و دارای قابلیت دید درشب استفاده شده است که در ادامه اطلاعات عمومی آنها در اختیار شما قرار داده می شود.

دستگاه های استفاده شده در این پک ها دارای قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل می باشد.

قیمت دوربین مدار بسته :

قیمت پک  دوربین مدار بسته بستگی به مولفه های گوناگون دارد مانند: تعداد دوربین مداربسته، ظرفیت هارد دیسک برای ضبط تصاویر دوربین، نوع تکنولوژی سیستم مدار بسته آنالوگ (Analog, HD-TVI, HD-CV, AHD ) I یا تحت شبکه IP، و نوع برند دوربین مداربسته و دستگاه در قیمت تاثیرات مستقیم دارد و در برخی برند ها ممکن است به اختلاف 20 تا 30 درصدی در هزینه کلی شما منجرو گردد.

 

قیمت پک آماده دوربین مدار بسته آنالوگ :

اولین نسل دوربین های مداربسته آنالوگ نام دارند که دارای ابتدایی ترین تکنولوژی هستند. در واقع ارزانترین پک دوربین مداربسته در حال حاضر دوربین های مداربسته آنالوگ است که کیفیت تصویر آنها زیر 1 مگاپیکسل است این نوع پک ها از سیستم آنالوگ قدیمی استفاده می کنند که کیفیت تصویر آنها بر اساس تی وی لاین (TVL) است.

پک  دوربین مدار بسته آنالوگ نیز دارای دید در شب هستند و برخی از آنها ضد آب و مناسب برای استفاده در شرایط جوی آب و هوایی برای محیط های بیرون هستند. شما می توانید قیمت این پک ها را در فروشگاه اینترنتی الکاو مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که سیستم های آنالوگ همانند (AHD, HD-CVI, HD-TVI) دارای کیفیت تصویر مناسب می باشد که از 1 تا 5 مگاپیکسل می تواند کیفیت HD  و FULLHD  را برای شما نمایش دهد که در ادامه با قیمت و اطلاعات تکمیلی تر به توضیح آنها می پردازیم.

 

قیمت پک دوربین مدار بسته  AHD  :

دوربین های مداربسته AHD که دارای کیفیت های بین 1 تا 5 مگاپیکسل می باشد رنج قیمتی بین 210 تا 600 هزار تومان بر اسا نوع کیفیت دارند توجه بفرمایید که این قیمت برای هر 1 عدد دوربین می باشد که در محاسبه قیمت پک کامل دوربین مداربسته باید تعداد دوربین و لوازم جانبی نیز در نظر گرفته شود اما به طور میانگین می توان با یک بودجه یک و نیم تا دو میلیون تومانی یه پک مدار بسته AHD  تهیه کرد که دارای قیمت وکیفیت مناسبی نیز می باشد.

 

لوازم جانبی مورد نیاز دوربین مداربسته :

در قسمت بالا به اطلاعاتی در مورد قیمت و انواع دوربین مدار بسته پرداختیم اما جهت راه اندازی یک سیستم مداربسته باید بدانیم که به چه لوازم جانبی نیاز داریم.

هارد دیسک جهت ضبط تصاویر : برای ذخیره کردن تصاویر سیستم نظارتی خود به هارد دیسک نیاز داریم هر چقدر فضای هارد بیشتر باشد طبیعتا زمان بیشتری را می توان ذخیره کرد. هر چقدر که کیفیت دوربین ها بالاتر باشد فضای بیشتر اشغال می شود. معمولا یک هارد 500 گیگ یه هفته می تواند رکورد تصویر داشته باشد. در پک های مدار بسته الکاو هارد 320 برای سیستم های آنالوگ و هارد 500 گیگ برای پک های AHD قرار داده شده است.

کابل دوربین مدار بسته: برای اتصال دوربین ها به دستگاه DVR  به کابل کشی نیاز است و متراژ کابل بستگی به فاصله دوربین های شما با دستگاه دارد. در پک های آماده  دوربین مداربسته ی فروشگاه الکاو کابل 100 متری قرار داده شده است.

فیش وآداپتور : برای اتصال کابل به دوربین ها باید از فیش BNC  استفاده شود و همچنین برای تامین برق دوربین ها نیاز به آداپتور برق است که میتوانید از آداپتور های صنعتی برای کل دوربین ها و یا آداپتور های 2 آمپر برای هر دوربین جهت تامین برق استفاده کنید.

 

چنانچه به مشاوره برای خرید پک دوربین مدار بسته خود دارید می توانید به ما تماس بگیرید.

 

021-66750351

021-66765105

Elcav.com


10285573
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است