استانی 09:06 - 05 بهمن 1398
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:
ایسنا/اردبیل رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با محوریت شورای برنامه‌ریزی شاخص توزیع اعتبارات را در استان اردبیل مورد بازنگری قرار کند.

شاخص توزیع اعتبارات در استان نیازمند بازنگری است

رضا کریمی در حاشیه نشست نشست با استاندار اردبیل و در بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افزوده شدن یک شهرستان جدید به مجموع شهرستان‌های استان و تحولاتی که در برخی از شهرستان‌ها رخ داده باید شاخص‌های توزیع اعتبارات به شکل شفاف و کامل تعریف شود تا هر شهرستان به سهم اعتبارات سال آینده خود واقف باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید به تفکیک کاربری اراضی با تشکیل تیم کارشناسی اقدام کنند تا به صورت کامل و جامع کاربری‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی تعیین و ذخیره آنها نیز برای سال‌های آینده مشخص شود.

ناظر شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در کنار تعریف کاربری‌های مختلف ضرورت دارد به صورت مشخص در طرح‌های جامع و تفصیلی به مرحله عملیاتی رسیده تا امکان توسعه خارج از طرح و یا ساخت و سازهای غیرقانونی به وجود نیاید.

کریمی افزود: تلاش‌های خوبی را در ماه‌های اخیر با محوریت استاندار اردبیل و مدیران در پیگیری طرح‌ها و پروژه‌ها شاهد هستیم اما همچنان باید جذب اعتبارات ملی و از طریق وزارتخانه‌ها در دستور کار مدیران و مسئولان قرار گیرد.

وی فعال شدن سایت‌ها و کانال‌های دستگاه‌های اجرایی را در انعکاس اقدامات انجام شده و تقویت موضوع اطلاع‌رسانی یادآور شد و بیان کرد: این نهایت بی‌انصافی است که عده‌ای بخواهند فعالیت‌های مثبت چند سال اخیر را در همه حوزه‌ها زیرسوال برده و یا بر آن خرده بگیرند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: البته بیان نقد منصفانه و عالمانه هیچ ایرادی ندارد ولی از اصحاب رسانه انتظار می‌رود به جای تخریب و تخطئه کارهای انجام شده واقعیت‌ها را به صورت شفاف برای مردم بازگو کنند.

کریمی از سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خواست، نسبت به تکمیل پروژه خط انتقال آب از طریق لوله به اراضی پایاب نئور، سقزچی و سرخاب اقدامات قانونی و حمایتی را انجام دهند.

به گزارش ایسنا،عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاوزی مجلس با قدردانی از تلاش پیگیرانه مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در جذب اعتبارات ملی برای احداث بزرگراه‌ها و چهارخطه‌ها در استان بیان کرد: احداث تونل دوم حیران به کاهش بار ترافیکی کمک خواهد کرد که مدیران راه و شهرسازی باید به سرعت اجرای آن را آغاز کنند.

انتهای پیام


10360301
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است