ورزشی 11:48 - 27 مهر 1397

هیچ وزنی به اندازه ۹۷ کیلوگرم مدعی قهرمانی ندارد

مجتبی گلیج پیش از اعزام تیم ملی کشتی آزاد ایران به رقابتهای جهانی مجارستان به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه آمادگی قابل قبولی برای حضور در این مسابقات دارم. سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی همواره در طول برگزاری اردوهای و تورنمنت های بین المللی به ملی پوشان تاکید داشتند که باید با دل و جان کشتی گرفت و تا آخرین لحظه برای کسب نتیجه جنگید. من هم با همین هدف به میدان خواهم رفت و تا جایی که توان دارم در برابر حریفان کشتی خواهم گرفت.

وی افزود: وزن ۹۷ کیلوگرم یکی از سخت ترین و پرستاره ترین اوزان رقابتهای جهانی است. آزادکاران عنوان‌داری همچون سعدالله‌یف روس، اسنایدر آمریکایی، آلباروف آذربایجانی و برخی مدعیان دیگر، همگی از جمله مدعیان اصلی قهرمانی هستند و گذر از سد هر کدام از این نفرات کار بسیار سخت و دشواری است. اما من ناامید نیستم و همانطور که بارها گفته ام از هیچ حریفی ترس و هراس ندارم.

ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران ادامه داد: می دانم که مسئولیت سنگینی دارم و گام در جایگاه بزرگانی همچون علیرضا حیدری و رضا یزدانی گذاشته ام که هر کدام افتخارات زیادی برای کشتی ایران کسب کرده اند. به همین دلیل انگیزه زیادی دارم تا بتوانم نماینده خوبی برای ایران باشم.

گلیج در پایان با اظهار امیدواری به عملکرد دیگر ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی گفت: تمامی بچه ها در وضعیت خوبی برای حضور در مسابقات هستند. خوشبختانه از نظر مصدومیت نیز هیچکدام از بچه ها مشکل خاصی ندارند و تیمی باانگیزه و باروحیه را در رقابتهای جهانی خواهیم داشت. فقط امیدوارم به مشکلات مختلف از جمله نحوه قرعه کشی و اتفاقات داوری گرفتار نشویم و با تمام وجود به میدان برویم.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: رضا اطری

۶۱ کیلوگرم: باقر یخکشی

۶۵ کیلوگرم: امیرحسین مقصودی

۷۰ کیلوگرم: یونس امامی

۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

۷۹ کیلوگرم :عزت اله اکبری

 ۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی

۹۲ کیلوگرم : علیرضا کریمی

۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج

۱۲۵ کیلوگرم: پرویز هادی

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با مصاف مدعیان اوزان ۶۱، ۷۴ ، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در روز شنبه ۲۸ مهرماه آغاز می شود که مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم روز یکشنبه ۲۹ مهرماه و رقابتهای ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم نیز روز دوشنبه ۳۰ مهرماه برگزار خواهد شد.


9947276
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه می‌تواند برابر صنعت نفت پیروز شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسن زاده گفت: جالب است تیم ها فصل قبل وقتی می‌باختند بیانیه می‌دادند الان وقتی می‌برند شروع به بیانیه نویسی می کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع خارجی تیم فوتبال استقلال تهران در تمرینات این تیم حضور ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر قلعه‌نویی و وینچنزو مونتلا سرمربی تیم ملی ترکیه با یکدیگر ملاقات کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صالح مهدی‌زاده حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان تماشاگر ویژه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فرهاد چیذری مربی سابق بدنساز پرسپولیس به دلیل ایست قلبی درگذشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ۳۹ بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم ایرانی رم با بهبود مصدومیتش از فردا در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ناصر علیزاده کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در وزن ۸۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی گیر قزاقستانی به مدال طلا رفابت‌های قهرمانی آسیا رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است