استانی 21:42 - 02 اسفند 1395
معاون وزیر جهاد کشاورزی"
بابلسر - معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: بحث میگو پروری در شرق مازندران مورد توجه قرار می گیرد.

میگو در شرق مازندران پرورش داده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صالحی شامگاه دوشنبه در نشست پرورش دهندگان خاویار در مازندران با بیان اینکه میزان تولید محصولات شیلاتی از ۶۰۰ هزار تن در سال ۷۹ به بیش از یک میلیون تن در سال ۹۴ رسید گفت: آبزی پروری دریایی آینده جهان است اما متاسفانه سهم کشور ما در بحث تولیدات آبزی پروری دنیا در جایگاه خوبی واقع نشده است و با وجود سواحل و جزایر مهم در کشور، سهم آبزی پروری کشور ما مورد غفلت واقع شده است.

وی با بیان اینکه سرانه مصرف آبزیان در دنیا نسبت به یک دهه گذشته افزایش یافت،گفت: بیشترین رشد تولیدات پروتئینی در سه دهه گذشته اختصاص به تولیدات آبزی پروری داشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه کشور ما در بحث پرورش ماهی در آب شیرین بویژه قزل الا با قدمت ۵۰ ساله مقام نخست دنیا را داراست تصریح کرد: در بحث تولیدات ماهیان خاویاری باید به گونه ای  عمل شود که کشور ما  با نام ماهیان خاویاری  همچنان شناخته شده باقی بماند.

وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید در بحث شیلاتی نگاه ویژه ای به استان مازندران شده و در سفر هیات دولت به استان ها بیشترین اعتبارات بحث شیلاتی به استان مازندران اختصاص یافت ضمن اینکه در آینده نزدیک بحث میگو پروری را در شرق مازندران در دست اقدام داریم.


8835306
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است