استانی 11:28 - 22 آبان 1398
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس:
ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه بیان مشکلات بهانه‌تراشی برای ضعف عملکرد تیم نیست چراکه مشکلات شرایط تیم‌ها را کاملاً نابرابر می‌کند، گفت: نمی‌گویم بازیکنان و کادر فنی مشکلی ندارد اما بیشتر مشکلات ما از جای دیگری است.

بهانه‌تراشی نمی‌کنیم/ مشکلات، شرایط تیم‌ها را نابرابر می‌کند

عباس روزپیکر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و گیتی پسند در هفته‌ی شانزدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: بازی با گیتی پسند، بازی خوبی بود و آذرخش در نیمه اول خوب شروع کرد و ادامه داد اما متأسفانه دو اشتباه خیلی تأثیرگذار داوری باعث شد با شکست به رختکن رویم.

وی افزود: داور در نیمه اول یک پنالتی که به نفع تیم آذرخش بود را نگرفت و نمی‌دانم توجیهش چه بود، گل دوم گیتی پسند نیز با خطای فاحش به روی بازیکن ما صورت گرفت و واکنش داور این بود که این خطا در به ثمر رسیدن گل تأثیر نداشته و گل را پذیرفت.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تصریح کرد: در نیمه دوم نیز بازیکنان گیتی پسند بازیکنان ما را حتی در محوطه خودمان با هل دادن بی‌تعادل می‌کردند، اگر در نیمه اول با برد به رختکن می‌رفتیم شرایط بازی خیلی متفاوت بود.

روزپیکر عنوان کرد: یکی دیگر از دلایل شکست تیم آذرخش این بود که  در نیمه دوم بازیکنان ازلحاظ بدنی افت کردند چراکه ریکاوری خیلی بدی برای بازی گذشته داشتیم.

وی ادامه داد: بعد از بازی قبل یک روز اضافه در تهران ماندیم و وقتی به بندرعباس آمدیم شرایط آب و هوایی برای تمرین مساعد نبود و سقف سالن چکه می‌کرد، ازاین‌رو تنها با یک جلسه تمرین آماده‌این بازی شدیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس خاطرنشان کرد: من از ظرفیت تمامی بازیکنانم استفاده کردم و تا حدودی نیز از بازی راضی هستم، اما واقعاً فشار بالا بود.

روزپیکر اضافه کرد: متأسفانه مالک باشگاه اصلاً حضور ندارد جوابگوی هیچ‌کس نیست و تیم آذرخش رها شده و تنها گذر زمان مشخص می‌کند که شرایط بهتر می‌شود یا خیر!

وی بیان کرد: برای تیمی مثل گیتی پسند ریکاوری بازیکنانش برای بازی آینده بسیار مهم است و از سه هفته قبل نامه می‌زند که بازی را دو سه ساعت قبل برگزار کند، چون می‌داند بعد از بازی بلافاصله باید برود تمرین‌هایش برای بازی آینده انجام دهد و متأسفانه این اتفاقات در پنج سال گذشته برای ما نیفتاده است.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار کرد: اصلاً برای هیچ‌کس مهم نیست که ما دو روز در تهران بمانیم، تمرین کنیم یا خیر، تمرین‌ها برگزار می‌شود یا خیر و وضعیت مصدوم‌ها چیست، هیچ باشگاهی این‌گونه نیست.

روزپیکر ادامه داد: مالک و مدیرعامل باشگاه اصلاً نمی‌دانند در این بازی ۱۲ نفر بازیکن ما چه کسانی بودند و مصدوم‌ها به بازی رسیدند یا خیر و هیچ‌کس در جریان هیچ‌چیز نیست؛ تنها بنده و کادر فنی و بازیکنان هستیم و هیچ‌کس وجود ندارد که برای ما کاری انجام دهد که  بتوانم پیش‌بینی کنم در آینده شرایط خوب می‌شود یا بد!

وی افزود: آذرخش بندرعباس یک تیم خصوصی است اما حتی برای حل مسائل و ساختن باشگاه هم باید امیدمان به استانداری و ارگان‌های دیگر باشد، هیچ‌کس نیست این باشگاه را سروسامان دهد تا هرکس وظیفه خود را بداند؛ برای مثال نباید با شرایط بد آب و هوایی و مشکلات سالن تمرین ما تعطیل شود.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تصریح کرد: از ۲۰ روزی که برای بازی با تیم مس سونگون زمان داشتیم، ۱۲ روز وقت گذاشتیم و تمرین کردیم و در نیمه اول با نتیجه دو – یک به رختکن رفتیم اما بازی را درنهایت با نتیجه ۷ – ۴ بردیم و این نشان می‌دهد با تمرین و برنامه درست می‌توانیم نتیجه بگیریم.

روزپیکر عنوان کرد: تیمی که دو ماه قبل از آغاز مسابقات بسته می‌شود، تمرینات و بدن‌سازی و همه کارهایش را به‌صورت روتین آغاز می‌کند شرایطش با تیمی مثل ما بسیار متفاوت است.

وی ادامه داد: در بازی‌های لیگ برتر نمی‌توانی وقتی وارد مسابقات می‌شوی بگویی چند بازی اول را می‌بازم تا کم‌کم شرایط تیمم خوب شود، ازنظر روانی دچار مشکل می‌شوی و ناچاری هر بازی را به‌گونه‌ای مدیریت کنی که نتیجه بگیری؛ امسال اولین سالی است که بازی‌ها خیلی فشرده است، تنها یک تعطیلات نیم‌فصل داشتیم که آن‌هم به دلیل بازی عقب‌افتاده با تیم مس سونگون تعطیلات ما از همه تیم‌ها محدودتر بود.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اضافه کرد: اکنون مسابقات شروع شده و چند روز یک‌بار بازی‌ها برگزار می‌شود و این فشردگی بازی‌ها به تیم‌های نا آماده‌ای چون آذرخش بیشتر ضربه می‌زند.

روزپیکر خاطرنشان کرد: هیچ‌کدام از این صحبت‌ها بهانه‌تراشی برای ضعف عملکرد تیم نیست، این‌ها مسائلی است که شرایط تیم‌ها را کاملاً نابرابر می‌کند.

وی بیان کرد: ما در هر بازی به‌جز گلر دوممان از ۱۱ بازیکن استفاده می‌کنیم اما بازهم هر مسابقه‌ای که زمان بیشتری برای تمرین داشتیم بازی و نتیجه بهتری را داشته‌ایم؛ نمی‌گویم بازیکنان و کادر فنی مشکلی ندارد اما بیشتر مشکلات ما از جای دیگری است.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار کرد: همه مشکلاتی که تیم آذرخش را در شرایط کنونی قرار داده به‌هم‌پیوسته است، حتی در تیمی که همه بازیکنانش ملی‌پوش هستند هم اگر مدیریت خوبی نباشد نتیجه خوبی حاصل نمی‌شود.

روزپیکر افزود: در این بازی شرمنده حضور تماشاگران شدیم اما ما تمام تلاش خود را کردیم، با مصدومیت‌ها، فشارها، استراحت و ریکاوری نکردن‌ها و تمرینات بسیار کم با تمام توان خود بازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر تیمی در نیم‌فصل اول خیلی بد بازی کند دلیل بر ناامید شدن از آن نیست و شاید بخواهد نیم‌فصل دوم را خوب کار کند؛ نباید داور با خود بگوید آن تیم دوم است و این تیم دوازدهم است و بردوباختش مهم نیست! از کمیته داوران می‌خواهم به این موارد توجه کنند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و گیتی پسند در هفته‌ی شانزدهم لیگ برتر فوتسال روز گذشته (۲۱ آبان ماه) در سالن فجر بندرعباس برگزار شد و در پایان این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به سود گیتی پسند به پایان رسید.

انتهای پیام


10292518
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است