استانی 16:10 - 05 فروردین 1398
با هشدار اداره کل هواشناسی استان اصفهان مبنی بر بارش‌های امروز و فردا، ستاد مدیریت بحران استان از مسافران و شهروندان خواست، در کنار مسیل‌ها، کانال‌ها و رودخانه‌ها اتراق نکنند.

مدیر کل بحران استان اصفهان: کنار مسیل و رودخانه اتراق نکنید

به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، اداره کل هواشناسی استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به سبب شدت بارش باران و رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید (تندباد موقت) طی روزهای دوشنبه و سه شنبه، در مناطق غربی، مرکزی و نیمه جنوبی استان اصفهان شرایط سیلاب‌های ناگهانی، آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و شهری انتظار می‌رود .

منصور شیشه فروش، مدیر کل بحران استان اصفهان با اشاره به تشکیل شورای مدیریت بحران استان و شورای مدیریت بحران شهرستان‌ها در فرمانداری‌ها، به ایسنا می‌گوید همه استان در آمادگی کامل به سر می‌برد و شهرداری‌ها نیز کمیته سیل برگزار کرده‌اند.

وی ادامه می‌دهد: انهار، کانال‌ها و رودخانه‌های فصلی پاکسازی شده‌اند تا اگر خاشاک، مسیر آب را مسدود کرده، رفع شود. با این حال از همه شهروندان و هم میهنان تقاضا داریم در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها توقف و تردد نداشته باشند. مردم باید به همه هشدارها توجه کنند.

مدیر کل بحران استان اصفهان با اشاره به جلسه‌ای با شهرداری اصفهان افزود: شهرداری اصفهان برنامه ریزی کرده و برای مکان‌های مستعد آب گرفتگی و سیل آمادگی لازم را خواهد داشت. سیستم‌های پیش بینی فعال شده و ۲۰۰ پایگاه امداد جاده‌ای و شهری در استان آماده باش هستند.

شیشه‌فروش گفت: برای استان گلستان کمک‌هایی هماهنگ شده است. همه شهروندان در صورتی که کمک‌های نقدی در نظر دارند می‌توانند به شماره حساب هلال احمر که ۹۹۹۹۹ است واریز کنند. شمال کشور بیشتر در این روزها زیر انداز، پتو نو و لوازم شوینده نیاز دارند.

وی افزود: در روزهای گذشته دو هزار موکت برای گلستان ارسال شده است. هزار و ۸۰۰ موکت نیز برای خوزستان ارسال شده است.

مدیر کل بحران استان اصفهان تصریح کرد: برای مسافرانی که در باغ فدک اصفهان اسکان داشته‌اند، پیش بینی شده در صورت شدت گرفتن باران، به مکان‌های دیگری از جمله ورزشگاه‌ها منتقل شوند. ستاد بحران به صورت ۲۴ ساعته فعال است.



انتهای پیام


10086625
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است