استانی 15:18 - 04 بهمن 1397

سالن ۲۵۰۰ نفری اندیمشک با حضور وزیر ورزش رسما افتتاح شد

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بهره برداری از سالن شهید سروندی اندیمشک هم زمان با آغاز این رقابت‌ها، عنوان کرد: این طرح شاخص ورزشی ظهر پنجشنبه با حضور مدیران استانی، مسئولان فدراسیون کشتی و وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این که اندیمشک قطب کشتی فرنگی ایران و جهان است، افزود: سالن شهید سروندی اندیمشک یکی از مجهزترین سالن‌های ورزشی استان خوزستان بوده و این طرح در زیر بنای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال تکمیل و بهره‌برداری شد.

فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به آمادگی واحد فوریت‌های پزشکی، نیروی انتظامی، شهرداری و تمام بخش‌های اداری و اجرایی شهرستان برای برگزاری رقابت‌های جام بین المللی تختی، تصریح کرد: اندیمشک با تمام توان و ظرفیت خود آماده برگزاری این رقابت مهم ورزشی است.

وی گفت: پیکارهای جام بین‌المللی تختی از صبح امروز آغاز و کشتی‌گیران داخلی و خارجی پنجه در پنجه هم گذاشته و با حضور پورشور علاقه‌مندان به ورزش کشتی فرنگی در سالن دو هزار و ۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک در حال پیگیری و برگزاری است.


10037402
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است