گوناگون 17:17 - 29 دی 1400
خرید سرور استوک hp امروزه طرفداران زیادی دارد. شاید چون جزو محصولاتی است که حتی دست دوم آن نیز تا سال ها می تواند عملکرد فوق العاده و قابل توجهی داشته باشد.

خرید سرور استوک hp از سرورسوئیچ

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سرور سوئیچ، سرور دست دوم اچ پی به دلیل امکانات گسترده، قابلیت اطمینان، ابزارهای مدیریتی، انعطاف پذیری و افزایش کارایی و ... برای کامپیوترهای خانگی برای اتصال به شبکه و خدمات پشتیبانی مورد استفاده قرار می گیرد.

سرور استوک چیست؟ به سروری گفته می شود که به هر علتی و یا بدون هیچ دلیل به واسطه خریدار پیشین فروخته شده و به صورت جزئی کار کرده است. اگر در حوزه سرور و شبکه فعالیت دارید و یا آشنایی نسبی با این محصول دارید، مسلما در جریان هستید که سرورها اصلی ترین بخش هر شبکه ای است و باید از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد.

سرور اچ پی را استوک با ضمانت بخرید؛ جهت مشاهده قیمت و خرید انواع سرور hp، سرور سوئیچ (نمایندگی سرور اچ پی) را در گوگل جستجو کرده و انواع سرور دست دوم hpe مانند : hp dl380 g9 ، hp proliant dl380p g8 ، hp dl380 g10 و... به همراه پاور و رم server و هارد sas را با مشخصات کامل و قیمت ویژه به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش دهید.

افرادی که توانایی خرید سرور نو hp را ندارند، می توانند سرورهای استوک تهیه کنند؛ که البته به نوبه خود مزایایی هم دارند؛ که یکی از مهم ترین آنها این است که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند و می توانند به نسبت بالایی همان کارایی قبلی را داشته باشند.

سرورهای دست دوم hp همانطور که از نام آنها مشخص می شود، قابلیت نصب در رک را دارند و معمولا یک یونیت، 2 یونیت یا 4 یونیت می باشند. به عنوان نمونه سرور HPE DL360 G9 یک سرور رکمونت 1 یونیت است. یا سرور HPE DL380 G9 یک سرور اچ پی  رکمونت 2 یونیت است.

قیمت سرور استوک hp و دست دوم :

با توجه به بالا رفتن نرخ ارز، متقاضیان سرورهای اچ پی استوک نیز افزایش پیدا کرده است. البته این سرورها با نام های مختلفی همچون سرور Used یا سرور Reffer به فروش می‌رسند. در حقیقت اینها محصولاتی هستند که در برخی کشورهای مدرن دنیا، پس از پیدایش نسل جدیدی از آنها کنار گذاشته میشوند. البته فروش سرور HP استوک همانند سرورهای آکبند از نسل G10 می باشند.

موارد زیادی وجود دارد که باید در هنگام خرید انواع سرور hp باید در نظر داشته باشید، از جمله تمیزی شاسی و مادربرد، ارائه گارانتی توسط فروشنده، اورجینال بودن قطعات، داشتن اصالت، کانفیگ سرور hp. البته عوامل مانند: شاسی و مادربرد، مدل پردازنده ها، میزان حافظه RAM، پاورهای نصب شده روی سرور و مهمتر از همه نوع هارد دیسک می تواند روی قیمت سرور استوک hp تاثیر بگذارند.

از جمله دلایلی که روی قیمت سرور استوک hp g10 تاثیر می گذارد اینکه این سرور سخت افزاری قدرتمند و انعطاف پذیری بالایی دارد که می تواند یک امتیاز مثبت برای دیتاسنترها و افرادی باشد که با شبکه سروکار دارند. همچنین ظرفیت بالای حافظه و قابلیت ارتقا در آن باعث شده است تا پردازش و انتقال داده ها با اطمینان بیشتری صورت بگیرد.

اگر شما فروشگاه معتبری را برای تهیه محصول مورد نظر خود انتخاب کنید، دیگر نیازی به بررسی موارد گفته شده ندارید؛ ما در ادامه یکی از بهترین فروشگاه آنلاین سرور را به شما معرفی می کنیم.

همانطور که می دانید برای خرید محصولات دست دوم باید فروشگاهی را انتخاب کنید که از تمامی فیلترهای مربوط به فروش محصول استوک عبور کرده باشد، و اما ما به جرات می توانیم بگوییم که سایت سرورسوییچ با فروش سرورهای اچ پی نو و دست دوم توانسته است که رضایت تمامی مشتریان خود را به دست آورد؛ زیرا تمامی هدف خود را بر اساس تضمین کیفیت و قیمت تعیین کرده است. پس اگر شما هم قصد سرورهای استوک hp را دارید، می توانید پیش از نهایی کردن خرید خود، قیمت سرور hp g10، سرور hp ml30 g10 و سرور hp proliant dl380p g8 را مشاهده کنید و اگر در چنین شرایطی با سوالی مواجه شدید، کارشناسان فروشگاه اینترنتی سرورسوییچ با دانش و تخصص حرفه ای شما را راهنمایی می کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی 


11417801
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است