اقتصادی 18:05 - 13 آذر 1395
مشهد- ایرنا- رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: با شروع سردی هوا از سوم تا دوازدهم آذر ماه 20 میلیون لیتر فرآورده های نفتی شامل نفت گاز و نفت کوره به نیروگاههای این منطقه ارسال شد.

توزیع 20 میلیون لیتر فرآورده نفتی میان نیروگاههای منطقه خراسان رضوی

سید محمدجعفر قائمی طلب عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هشت ماه گذشته امسال 364 میلیون و 328 هزار و 233 متر مکعب گاز سی.ان.جی نیز در خراسان رضوی مصرف شد. میانگین روزانه مصرف در این مدت یک میلیون و 480 هزار متر مکعب گاز سی.ان.جی بوده است.

وی ادامه داد: طی مدت مشابه پارسال 348 میلیون و 362 هزار و 165 مترمکعب گاز در خراسان رضوی مصرف شد که چهار و نیم درصد نسبت به امسال کمتر بود.

او گفت: معادل همین میزان مصرف گاز سی.ان.جی، در مقدار مصرف بنزین صرفه جویی شده است. هفته گذشته مصادف با دهه آخر ماه صفر بود بطور میانگین روزانه چهار میلیون و 338 هزار لیتر بنزین در خراسان رضوی مصرف شد که نسبت به هفته قبل از آن به میزان سه میلیون و 831 هزار لیتر 13 درصد افزایش نشان می دهد.

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی شامل شهرهای مشهد، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس است. 132 جایگاه سی.ان.جی که 44 باب آن دو منظوره و 88 باب آن تک منظوره می باشد در این منطقه فعال است.

7507/1858**خبرنگار: مصطفی نخعی **منتشرکننده: حسین کریم زاده


8441738
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: ضعف در عرضه و پخش مویرگی منجر به فروش قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان در برخی مغازه‌ها شده که این امر کاملا گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: با توجه به شرایط مساعد بارش و پیش بینی ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی گندم انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه تحویل اعلام شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد گفت: ایران در راستای دستیابی به حفاظت، احیا و توسعه پایدار سرزمین، اقدامات بنیادین مختلفی در زمینه مدیریت پایدار مراتع، حفظ و صیانت از جنگل‌ها و به طور ویژه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت را در دستور کار خود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۰ محور رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی از صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گاز‌های همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، قرار است هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» متوسط قیمت کالا‌های خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور– فروردین ۱۴۰۳ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵۰۰۰ میلیارد ریال اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته‌ی دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد ریال دوم نیز تزریق شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است