بازار 23:18 - 05 اسفند 1398

خرید تخت دو طبقه مدرن از طریق Instagram moblomiz

تخت دو طبقه صفر تا صد نیاز شما را برای یک ایده پردازی لوکس و متفاوت مرتفع می کند. شما به راحتی می توانید با خرید تخت خواب دو طبقه از یک اتاق خواب کوچک نهایت استفاده را ببرید. این روزها زندگی آپارتمانی این امر را از شما گرفته است که برای هر یک از فرزندان خود یک اتاق مجزا فراهم کنید و اما وسایل مدرن و به روزی بر اساس این سبک زندگی راهی بازار شده است. یکی از مهم ترین آن ها تخت خواب دو نفره است که شما می توانید به راحتی با هر سبک چیدمانی آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. تخت خواب دو نفره خود را توصیه می کنیم از طریق اینستاگرام خریداری کنید زیرا جدیدترین و به روز ترین محصولات در این شبکه اجتماعی برای شما در نظر گرفته شده است. اگر قصد خرید تخت خواب دو نفره دارید توصیه ما به شما اینستاگرام مبل و میز است و در ادامه دلیل این انتخاب را برای شما خواهیم گفت. در قدم اول می توانیم به ارائه قیمت محصولات اشاره داشته باشیم که شما با هر توان مالی می توانید محصول مد نظر خود را انتخاب و سپس به ثبت برسانید. امر دیگر تنوع بسیار زیاد تخت های دو طبقه است که قابلیت یک خرید آسان را برای شما فراهم کرده است. در نهایت می توانیم به کیفیت و متریال ساخته شده محصولات اشاره داشته باشیم که به طور کامل برای شما شفاف سازی شده است.

 مزایای خرید تخت دو نفره از طریق   moblomiz Instagram

تخت خواب های دو نفره خود را از اینستاگرام خریداری کنید تا با مدرن ترین محصولات به فضا سازی دکوراسیون داخلی منزل خود بپردازید. شما می توانید به ایدی moblomizofficial مراجعه کنید و تنوع محصولات را مشاهده و بر اساس نیاز و سلیقه خود دست به انتخاب بزنید. به عنوان مثال با بر آورد کردن مساحت اتاق خوابی که در نظر گرفته اید می توانید تخت خواب مد نظر خود را با هر سایز و اندازه ای با هر نوع امکاناتی که تمایل دارید برای آن تخت خواب در نظر گرفته شده باشد خریداری کنید. به عنوان مثال شاید تمایل داشته باشید تخت خواب شما کتابخانه داشته باشد یا اینکه به صورت کشویی روند ساخت آن دنبال شده باشد تا بتوانید وسایل مد نظر خود را در آن جایگذاری کنید. یا شاید تمایل دارید تختی را انتخاب کنید که از پله های مجزا یا پله های متصل به تخت خواب بهره گرفته باشد تمام این موارد را با مشاهده در اینستاگرام مبل و میز می توانید در نظر بگیرید و سپس دست به انتخاب بزنید.

سفارشی سازی کردن تخت دو نفره در اینستاگرام

تخت خواب های دو طبقه ای که در بازار به صورت روتین عرضه می شود از پیش ساخته شده است و شما ناچار هستید با همان آپشن و همان تم رنگی که برای تخت در نظر گرفته شده است آن را به خانه مهمان کنید. شما می توانید با سفارش دادن محصولات خود از طریق اینستاگرام پارامترهای که برای ایده پردازی تخت در نظر گرفته اید را سفارشی سازی کنید. شما می توانید تم رنگی تخت دو نفره خود را بر اساس هارمونی رنگی که در فضای داخلی منزل سفارشی سازی کرده اید مد نظر قرار دهید یا اینکه ابعاد و اندازه تخت خود را بزرگتر یا کوچک تر انتخاب کنید. جایگزین کردن میز مطالعه به جای کشو یا قرار دادن چند باکس داخل پله ها به عنوان کشو برای جایگذاری البسه تنها بخشی از پارامترهای است که برای تخت خواب دو نفره خود در پیش رو دارید. با مراجعه به اینستاگرام مبل و میز به آدرس moblomizofficial می توانید ایده ال ترین انتخاب را از آن خود کنید.

 

 

 

 


10411769
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است