استانی 20:23 - 25 تیر 1398

اصلاح خطوط اتوبوسرانی یک نیاز اساسی برای شهر زنجان است

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح الله معصومی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل شورای شهر زنجان با بیان اینکه اجرای طرح جدید، به خاطر ایجاد تغییر در شرایط با مقاومت مواجه می‌شود، افزود: تعریف خطوط و مدیریت حمل و نقل به عهده شهرداری است از همین رو این طرح با جدیت و قوت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی در شهر زنجان به عنوان یک نیاز مهم و ضروری باید اجرا شود، ادامه داد: با بررسی وضعیت ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان به این نقطه رسیدیم که شرایط فعلی با مشکلاتی مواجه است و به همین دلیل سعی شد با بررسی‌های کارشناسی اقدامات اصولی برای رفع مشکل صورت گیرد.

معصومی با اذعان به اینکه در مسیر اجرای طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی شهر زنجان مقاومت‌هایی از سوی برخی افراد وجود دارد، گفت: در بسیاری از موارد مخالفت‌ها به خاطر اطلاع نداشتن از زوایای مختلف کار بوده و در برخی موارد نیز منافع افراد با مشکل مواجه می‌شود.

شهردار زنجان بیان کرد: در همین راستا پایانه‌های مربوط ایجاد شده و سپس آن را به شورای تأمین شهرستان و استان بردیم و مراجع قانونی به آن رأی دادند.

معصومی با اشاره به رضایتمندی شهروندان زنجانی از اجرای طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی، افزود: در این میان برخی از افراد که با خط ویژه درگیر بودند، مخالفت‌هایی با اجرای آن داشتند که پس از تعدیل طرح، شاهد همراهی این افراد بودیم.

وی به مخالفت تعدادی از رانندگان با این موضوع اشاره و تصریح کرد: از طریق سامانه حمل و نقل شرایط را مدیریت می‌کنیم و باید تاکید کرد که این طرح با قدرت و مطابق با مصوبات اجرایی خواهد شد.

معصومی خواستار تعامل شهروندان و رانندگان اتوبوس‌های شهری زنجان با اجرای طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی شد و گفت: اصلاح خطوط اتوبوسرانی یک نیاز اساسی برای شهر زنجان است و باید به شکل جامع اجرا شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی مطابق با مصوبات اجرا می‌شود، افزود: به رانندگان سه پیشنهاد ارائه شده است، پرداخت ماهانه ۸ میلیون تومان به اتوبوس‌های خط ویژه و همچنین پرداخت مبلغی نیز به بقیه اتوبوس‌ها بابت اجرای طرح اصلاح و کارت بلیت صورت می گیرد تا نگران درآمد نباشند.


10179599
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است