استانی 08:08 - 01 شهریور 1398

بازگشایی بازارچه «چیلات» نقش مهمی در توسعه دهلران دارد

به گزارش خبرنگار مهرف قاسم سلیمانی دشتکی عصر پنجشنبه در بدو ورود به شهرستان دهلران به دیدار خانواده شهید مرداد نادری رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: با خود عهد بسته ام در هر سفری که به مناطق مختلف استان می روم آغاز کارها را با یاد و نام شهدا و دیدار با این خانواده های معظم شروع کنم.

وی ادامه داد: تقسیم کار کرده ایم که همه مسئولان استان به نحوی از سعادت دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران برخوردار شوند.

استاندار ایلام در ادامه ضمانت اصلی حفظ نظام و امنیت امروز کشور را پاسداشت خون شهدا و تکریم خانواده معظم این عزیزمان عنوان کرد و گفت: وقتی شهدا برای کشور جان خود را فدا کرده اند حداقل کاری که مسئولان می توانند انجام دهند اختصاص قسمتی از وقت خود برای دیدار با این خانواده های معظم است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که برای توسعه دهلران برنامه های خوبی داریم، گفت: انتخاب یک فرماندار باتجربه و متخصص در راستای شناخت ظرفیت های منطقه بوده است که امید است این امر با ایجاد وحدت و همدلی باعث هم افزایی در راستای توسعه دهلران شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به خدمات دولت در دهلران گفت: بازگشایی گذر مرزی و بازارچه چیلات دهلران می تواند نقش مهمی در توسعه شهرستان و استان ایفا نماید.

وی در ادامه از اهتمام دولت جهت ایجاد آزاد راه پل زال، دهلران، چیلات، نجف اشرف خبر داد و گفت: برای اجرایی شدن این پروژه مهم کنسرسیومی متشکل از چهار بانک عامل تشکیل شده است که انشاء الله در صورت تحقق این امر مهم ضمن اتصال شبکه آزاد راهی کشور به حمل و نقل کشور عراق منجر به توسعه بیش از پیش استان خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با به سرانجام رسیدن طرح ها و پروژه های مهم در دست اجرا شاهد توسعه این منطقه از استان باشیم.

گفتی است که استاندار ایلام و هیئت همراه  نماز مغرب و عشا را در خانواده این شهید سرافراز اقامه کردند.


10216115
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است