استانی 21:39 - 28 مرداد 1398

افزایش ۲برابری تسهیلات اشتغال کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد روز دوشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: سال گذشته نزدیک به ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به کمیته امداد استان ابلاغ شد که ۳۶ میلیارد تومان آن یعنی ۹۷ درصد آن جذب شده است.

وی ادامه داد: سال ۹۵، کل رقم ابلاغی تسهیلات اشتغال به کمیته امداد استان ۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که ۵۸ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرد و ۴۳ میلیارد تومان آن جذب شد.

موسی نژاد بیان کرد: بر اساس تبصره ۱۶ سال ۹۸ خوشبختانه با مساعدت دولت و مجلس منابع تسهیلات اشتغال کمیته امداد استان در سال جاری با رشد بیش از سه برابری همراه بوده است به طوری که رقم ۳۷ میلیارد تومان سال گذشته به ۸۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: به واسطه افزایش وام از ۲۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان بحث تامین تضامین متفاوت خواهد بود.

موسی نژاد اظهار کرد: تا به امروز بابت ۳۷ میلیارد پرونده ای در بانک ها نداریم اما از هفته آینده از شهرستان ها پرونده های تسهیلات مربوط به اشتغال مددجویان به بانک ها ارسال می شود.

وی بیان کرد: تا امروز ۱۴۲۵ پرونده اشتغال روستایی به کارگروه ملی ارسال شده است که یک هزار و ۱۰۰ پرونده برگشت خورد و ۲۴۱ پرونده با ۱۰ میلیارد تومان در بانک های استان وجود دارد و ۳۳۷ پرونده با رقم ۱۵ میلیارد تومان در شعب بانک ها در دست بررسی است.


10213365
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است