استانی 15:22 - 08 فروردین 1396
اهواز -  مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در مغازه آرایشگاهی در منطقه کوی رمضان این شهر خبر داد.

آرایشگاهی در اهواز آتش گرفت/خودرویی که پایه برق را نشانه گرفت

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر آتش سوزی در مغازه آرایشگاهی مردانه واقع در کوی رمضان اطلاع رسانی شد.

وی افزود: آتش نشانان بلادرنگ با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام و پنج دقیقه بعد در محل حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند یک مغازه آرایشگاهی مردانه دچار حریق و دود گرفتگی شده است. تیم اعزامی سریعا با تجهیزات موردنیاز حریق را اطفای و دود ناشی از آتش سوزی را با فن های فشار مثبت از ساختمان خارج کردند.

حق شناس در ارتباط با علت آتش سوزی گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

برخورد خودرو با پایه برق 

وی در ارتباط با حادثه دیگر گفت: روز گذشته همچنین شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر برخورد خودروی ۲۰۶ به پایه برق در منطقه کیانپارس را اطلاع رسانی کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: تیم آتش نشانی در کمترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو با پایه برق برخورد و راننده آن مصدوم شده است.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، فرد مصدوم شده را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

وی با بیان اینکه رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش حوادث خودرویی است، درخواست کرد: از شهروندان خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.


8953790
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است