استانی 14:32 - 10 مهر 1399

۲۰طرح فرهنگی مذهبی در برنامه های اربعین گلستان به کارگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی ظهر پنج شنبه در ستاد شئون فرهنگی و مناسبت های مذهبی استان گلستان که با محوریت اربعین حسینی برگزار شد، اظهارکرد: تفکر و باور بی بدیل حماسه ساز اربعین، رزمایش جهانی و محور تمدن سازی نوین اسلامی و یک تکلیف عاشورایی و انقلابی است.

وی افزود: امروز جهان تفسیر این جمله بلند حضرت امام خمینی (ره) با محوریت رزمایش جهانی اربعین فهمید که فرمود راه قدس از کربلا می گذرد و به حق که این حرکت فاخر و مردمی با محوریت اربعین سید الشهدا و پیام های حیات بخش عاشورا در جهان حماسه ساز و همواره موجب پویایی و بالندگی در ملت ها شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اقتضائات امروز کشور و جهان، راهپیمایی اربعین نداریم اما تفکر اربعین در قالب های مختلف با ابتکار و خلاقیت و با حفظ تمامی دستورالعمل های بهداشتی در ۲۰ طرح عملیاتی فرهنگی و مذهبی با همت تشکل های دینی و انقلابی در استان به منصه ظهور خواهد رسید.

دیلمی بیان کرد: به فضل الهی در ایام محرم با اجرای برنامه های متعدد و فاخر، اتفاقات خوبی در کشور و استان افتاد و آسمان ایران سقف حسینه سیدالشهدا (ع) و موجب رضایت مقام عظمای ولایت و همه دلدادگان مکتب سیدالشهدا (ع) شد و یک حماسه ماندگار خلق کردند.

وی تصریح کرد: در کنار همه برنامه های پیش بینی شده، از ابتکار، نوآوری و ایده های خوب با محوریت اربعین و دهه پایانی صفر با تمام وجود استقبال می کنیم.


10743576
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است