ورزشی 12:09 - 09 اسفند 1399
مربی تیم ملی شنا گفت: با این شرایط مالی و قیمت دلار هزینه اعزام به مسابقات برای فدراسیون سنگین است.

حضرتی: هزینه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک زیاد است

خشایار حضرتی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص از سرگیری مسابقات رکوردگیری شنا بعد از یکسال اظهار کرد: مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی در سه استان تهران، مشهد و اصفهان برگزار شد. این مسابقات رکوردگیری بود که بعد از مدت‌ها با حضور برخی از شناگران برگزار شد.

مربی تیم ملی شنا در ادامه گفت: نتایج خوب بود. مقداری دوری ورزشکاران از مسابقات باعث استرس و هیجان آنها شده بود. زمان زیادی بود که ملی‌پوشان و سایر ورزشکاران مسابقه ای نداده بودند. بعد از یکسال این اولین مسابقه بود که برگزار می‌شد. نتایج قابل قبول و قابل پیش بینی  بود. در این شرایط نباید انتظار داشت اتفاقات خارق‌العاده بیفتد ولی در کل نتایج مثبت بود.

حضرتی در خصوص ادامه تمرینات ملی‌پوشان با شروع عید نوروز گفت: تمرینات تیم ملی همچنان ادامه دارد. امیدواریم در عید نوروز هم بتوانیم تمرینات را داشته باشیم. باید ببینیم با توجه به شرایط ستاد کرونا می‌توان تمرینات را ادامه داد یا خیر. البته ما دنبال این هستیم که تمرینات ادامه دار باشد و قطع نشود. شاید ۲ تا ۳ روز برای عید نوروز تمرینات متوقف شود.

مربی تیم ملی شنا در خصوص مسابقات انتخابی المپیک نیز گفت: لیست مسابقات انتخابی المپیک آمده است. آقای سمیع‌زاده نیز مسابقات مد نظر را به فدراسیون ارائه کرده تا کارها انجام شود. باید رایزنی‌های مورد نظر انجام و شرایط حضور فراهم شود. باید ببینیم مجوز حضور ما به آن کشورها داده می‌شود. البته مسابقات در اردیبهشت و خرداد خواهد بود.

حضرتی در خصوص رسیدن به سطح آمادگی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و ورزشکاران به سطح آمادگی لازم برسند. اگر شرایط اجازه دهد هفته اول مسابقات لیگ نیز ۲۰ و ۲۱ اسفند آغاز خواهد شد. بعد از آن هم سعی می‌کنیم چند مرحله دیگر رکوردگیریداشته باشیم تا ورزشکاران به شرایط  مسابقه برسند و بتوانند نتایج خوبی را در مسابقات انتخابی المپیک داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مثل همیشه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت بیشتری از شنا داشته باشند. با این شرایط مالی و قیمت دلار هزینه اعزام برای فدراسیون سنگین است. سخت می‌توان در این شرایط ورزشکار اعزام کرد. امیدوارم کمک کنند تا فدراسیون هم راحت‌تر بتواند اعزام‌ها را انجام دهد.

انتهای پیام


10968725
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است