گوناگون 12:12 - 05 بهمن 1395
موسسه اعتباری کوثر از همایش شرکت‌های برتر ایران (نوزدهمین سال رتبه‌بندی)IMI۱۰۰ حمایت کرد.

موسسه اعتباری کوثر در میان ۵۰ شرکت برتر ایران

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام موسسه اعتباری کوثر، این همایش با حضور مقامات و سیاست‌گذاران اقتصادی و صنعتی کشور، مدیران شرکت‌های بزرگ و برتر ایران، صاحب‌نظران اقتصادی، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، غلام‌رضا قبادی مدیر برنامه‌ریزی و تحول، ابوالفضل محمودی مشاور مدیرعامل در امور نظارتی و بانکی و آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.

در نوزدهمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران علاوه بر شاخص‌های سال گذشته چهار شاخص بهره‌وری کل، بهره‌وری کل عوامل، بهره‌وری نیروی انسانی و بهره‌وری سرمایه، شاخص‌های جدیدی هستند که در رتبه‌بندی شرکت‌ها اضافه شده است.

برترین شرکت‌های ایران در همایش شرکت‌های برتر کشور همزمان با نوزدهمین سال رتبه بندی (IMI ۱۰۰) با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و موسسه اعتباری کوثر با پنج رتبه پیشرفت نسبت به سال گذشته، توانست رتبه ۴۶ را در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور از آن خود کند.

ارزیابی شرکت‌های برتر کشور همه ساله توسط مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود و این ارزیابی با فراهم‌ کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای بهتری از کسب و کار را به مدیران، پژوهشگران، سیاست‌گذاران و فعالان اقتصادی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام


8707824
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است