استانی 20:45 - 13 آذر 1399
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد؛
ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از سرگیری فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان اصفهان از روز شنبه ۱۵ آذرماه خبر داد و گفت: از روز شنبه آزمون های عملی و آموزش های عملی رانندگی برگزار می شود اما برگزاری کلاس های آموزشی و آزمون نظری ممنوع است.

از سرگیری فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان اصفهان

‌سرهنگ‌ محمدرضا محمدی اظهار کرد: از روز شنبه (۱۵ آذر ماه) تمام مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد استان اصفهان آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی گفت: اگر اعتبار وکالتنامه های اشخاصی که از تاریخ اول آذر ماه سال جاری تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شده باشد، به مدت روزهای تعطیل (مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا) دارای اعتبار خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه ساعت کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک با یک ساعت افزایش نوبت دهی، از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود، افزود: ارائه خدمات صرفاً به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت راهور امکان‌پذیر خواهد بود.

شروع مجدد آزمون ها و آموزش های عملی رانندگی

به گزارش ایسنا و به نقل از پلیس راهور استان اصفهان، سرهنگ محمدی از شروع مجدد آزمون های عملی و آموزش های عملی رانندگی از روز شنبه ۱۵ آذرماه خبر داد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی و آزمون نظری ممنوع است، چراکه مستلزم تجمع افراد است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و آزمون های عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش و شیلد جداکننده بلامانع است.

انتهای پیام


10839739
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است