استانی 19:10 - 28 مرداد 1398

۵۵ پروژه دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی در نشست خبری بعد از ظهر دوشنبه با حضور اصحاب رسانه در دانشگاه علوم پزشکی سمنان، ضمن بیان اینکه ۵۵ پروژه درمانی و بهداشتی در شهرهای تابعه این دانشگاه آماده افتتاح است، تاکید کرد: ۴۰ پروژه از این میزان در هفته دولت و مابقی در سفر دکتر نمکی وزیر بهداشت به سمنان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی سمنان همچنین در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اقدام به تعریف ۴۰ پروژه بهداشتی و درمانی کرد که از این پروژه‌ها تا کنون ۱۱ طرح در شهرهای تابعه دانشگاه به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی پروژه‌های دیگر نیز آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی نیز، توضیح داد: بخش آموزشی بیمارستان معتمدی گرمسار کلنگ زنی خواهد شد.

دانایی درباره مهمترین طرح‌های قابل افتتاح دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز، گفت: مرکز جامع خدمات سلامت در مهدی‌شهر شامل سه طرح فولاد محله، ملاده و چاشم و یک طرح نیز در مهدی‌شهر طی ایام هفته دولت با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در هفته دولت، عملیات اجرایی ارتقاء بیمارستان ۱۱۰ تخت‌خوابی امیرالمومنین (ع) به یک بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی آغاز می‌شود و همچنین افتتاح سه مرکز جامع خدمات سلامت دو پروژه آموزشی در شهرستان سمنان، افتتاح چهار بخش جدید در بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان، بهره‌برداری از خوابگاه ۱۸۰ نفره دانشکده پیراپزشکی سرخه، آغاز پروژه فشار خون به صورت پایلوت کشوری و خوابگاه ۱۲۰ نفره دانشکده آرادان و ... در برنامه قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ادامه از راه‌اندازی سامانه متمرکز خدمات الکترونیک در بیمارستان‌های شهرستان‌های تابعه دانشگاه خبر داد و تاکید کرد: رونمایی از این سامانه نیز در شهریور ماه صورت خواهد گرفت که مدیریت بهتر خدمات ارائه شده در بخش بهداشت و درمان، مزیت آن خواهد بود.

دانایی گفت: بهره برداری از طراحی سامانه یکپارچه مدیریتی خدمات بیمارستانی برای اولین بار در کشور نیز در زمره برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.


10213275
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است