گوناگون 14:03 - 01 مرداد 1396
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر خبر داد:
در راستای به روزرسانی نسخ جدید همراه شهر، لینک جدید نسخه IOS این نرم‌افزار رونمایی شد.

به‌روزرسانی نسخ جدید همراه شهر

به گزارش سرویس بازار ایسنا، میثم نمازی مدیر امورفناوری اطلاعات بانک شهر با بیان این مطلب گفت: لینک بارگذاری نسخه IOS این نرم‌افزار در این آدرس قابل دسترس است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این نرم‌افزار اظهارکرد: ذخیره نام کاربری به انتخاب کاربر، امکان تماس با سامانه ارتباطات، نمایش امکانات یا تغییرات جدید در هر نسخه از جمله ویژگی‌های این نسخه است.

نمازی در ادامه اظهارکرد: این لینک، امکان جست‌وجو در هنگام انتخاب سپرده‏/ کارت‏/ شبا‏/ تسهیلات، تغییر فیلدهای جست‌وجوی شعب و اعمال اصلاحات در متن‌های نمایش داده شده را نیز دارد.

وی با اشاره به امکان اضافه‌شدن لیست سپرده شخصی در محاسبه شبا از این طریق تصریح کرد: اضافه‌شدن پیغام خروج و امکان به اشتراک‌گذاری رسید نهایی به صورت عکس نیز ار دیگر ویژگی‌هایی است که برای نسخه جدید پیش‌بینی شده است.

به گفته مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر، از طریق این لینک، جست‌وجوی گردش سپرده با فیلتر تاریخ و همچنین امکان جست‌وجو در لیست سپرده وجود دارد.

نمازی در ادامه بیان کرد: بهینه‌سازی در سرویس اسکن بار کد قبض، بهینه‌سازی در فرایند دریافت گزارش قبوض و امکان دریافت گزارش پرداخت دسته‌ای از ویژگی‌های دیگری است که برای نسخه جدید در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام


9286103
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است