استانی 17:45 - 20 مرداد 1399
فرماندار ماکو:
ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: تلاش خبرنگاران در کنار کادر درمانی برای پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا قابل تقدیر است.

تلاش خبرنگاران در کنار کادر درمانی برای اطلاع رسانی در دوران شیوع کرونا قابل تقدیر است

حسین عباسی امروز ۲۰ مرداد ماه در مراسمی که بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور خبرنگاران و مدیران مسئول نشریات محلی در محل فرمانداری ترتیب یافت، با گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی و شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی و همچنین تبریک روز خبرنگار اظهار کرد : کارنامه موفق ماکو در بحث کنترل، پیشگیری و مبارزه با کرونا مدیون مردم فهیم، کادر درمانی ایثارگر و در کنار آن شما خبرنگاران است که جهادگونه در این عرصه تلاش کردند.



فرماندار ماکو با بیان اینکه عشق و علاقه به خبرنگاری عامل ثبات و پایداری شما در این عرصه شده است،افزود: هر جامعه با حضور خبرنگارانی مدنی، توسعه یافته خواهد شد و کشوری موفق است که در این عرصه فعالیت مثبت مبتی بر اخلاق داشته باشد.



عباسی در تشریح رسالت خبرنگاران گفت: نقش خبرنگاران در سرمایه گذاری، توسعه اجتماعی و فرهنگی، امنیت، احساس مسئولیت شهروندان، بسیار مهم و حائز اهمیت است و ضروری است، برای تمامی حوزه ها سناریوی مجزایی طراحی شود.



وی، خبرنگاران را بازوان توانمند و مشاوران امین فرمانداری عنوان و اظهار کرد: اگر هر مسئولی به این مهم باور نداشته و خارج از آن عمل نماید مورد پذیرش نخواهد بود و تمامی ادارات موظف به همکاری با خبرنگاران رسمی و مورد تائید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.



فرماندار ماکو با تاکید براینکه جامعه بدون اخلاق توسعه نخواهد یافت، افزود: خبرنگاران با نقد های شایسته در کنار رعایت اخلاق در توسعه همه جانبه کشور شریک باشند و با هدایت جامعه به سمت پرسشگری، شهروند را در حل مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی سهیم نمائیم.



در پایان این مراسم با اهداء لوح از تلاش ها و زحمات خبرنگاران و مدیران مسئول نشریات محلی ماکو تجلیل بعمل آمد.



انتهای پیام


10660925
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است