استانی 23:31 - 28 مرداد 1398

هفته دولت هفته تجلیل از خدمات آن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام علی ابراهیمی پور عصر امروز دوشنبه  در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت که در محل تالار الغدیر فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در ساده زیستی، ولایتمداری، انقلابی بودن، مردمی بودن، کارایی بودن، اطلاعت از نظام شاخص بودند و کارهایی انجام دادند که ماندگار شد، لذا زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران مهم است.

وی افزود: اگر به دنبال یک دولت هم تراز با گام دوم انقلاب هستیم که بناست در مسیر انقلاب قدم های استواری را با جسارت و شجاعت خاص بردارد، باید فرمایشات رهبری را در این زمینه نصب العین قرار دهیم؛ رهبری به نیروهای جهادی، انقلابی، مومن، صبور، متدین و مردمی که نمونه هایشان را در صدر انقلاب مان دیدم اشاره کرده اند، همین جوان هایی که ۸ سال جنگ را مدیریت کردند از آن جمله اند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: هر جا انقلابی کار کردیم پیش رفتیم و مردم بیشتر دلباخته نظام شدند و به عکس هر جا که کوتاهی کردیم مردم ناخرسند و گله مند شدند، با توجه به مسئولیت ها و اختیاراتی که بر عهده دولت نهاده شده و این حجم از اختیارات به هیچ دستگاه دیگری داده نشده، باید بکوشیم تا مسئولیت ها را به نحو مطلوبی به انجام برسانیم تا سبب خرسندی مردم شود.

حجت السلام ابراهیمی پور یادآور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این جلسه مدیران موفق حاضرند و آنانی که هیچگاه در جلسات حاضر نمی شوند، در انجام مسئولیت هایشان نیزناموفق هستند، یادآور شد: البته با توجه به تاکیدهای رهبری، امکان اعلام اسامی این مدیران کم کار را از تریبون نماز جمعه به رغم اعلام قبلی ندارم.

وی از مسئولان به عنوان حلقه اتصال نظام با مردم نام برد و گفت: در واقعه غدیر خداوند خواست تا مدلی از حکومت که خدمتگزار مردم است را به جهان نشان دهد، مدل حکومتی که زندگیش ساده زیستی و تفکراتش به اندازه دهها نفر باشد.

وی با بیان اینکه خداوند در روز قیامت علاوه بر پرسش از تکالیف شرعی که بر عهده همه است بر آنچه وظیفه انجامش را داشتیم اما کوتاهی کردیم نیز می پرسد و باید پاسخگو باشیم، افزود: دشمن برای ناکارآمد نشان دادند نظام از تمام ظرفیت هایش استفاده می کند، اکنون که مشکلاتی همچون بیکاری، مسائل اقتصادی و معیشتی، تورم، گرانی مسکن و امثال آن عرصه را بر مردم تنگ کرده است باید کوشید و در فرصت حاصل شده تحت عنوان هفته دولت تمام کارهایی را که در حوزه های مختلف به انجام رسیده را با مردم در میان بگذارید  تا در این باره به آگاهی برسند.

وی خطاب به مسئولان دستگاههای اجرایی از آنان خواست تا روابط شان را با خبرنگاران تقویت کنند و مسائل مربوط به حوزه های کاریشان را با آنان در میان بگذارند.

به گفته وی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری تمام خدمات چهل ساله را بیان کردند لذا مدیران دستگاههای مختلف اجرایی باید با الگوگیری از رهبری این کار را به انجام برسانند.

امام جمعه آبادان از هفته دولت به عنوان هفته تجلیل از خدمات آن نام برد و اظهار کرد: در این هفته هم مردم فرصت قدردانی از دولتمردان را می یابند و هم دولت فرصت بیشتری برا یارائه خدماتش به مردم پیدا می کند.


10213411
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است