استانی 17:57 - 03 مهر 1397
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تصویب 6 طرح هتل در سطح ملی به مبلغ 80 میلیارد تومان، گفت: از این تعداد یک هتل در جلفا، چهار هتل در تبریز و یک هتل در مراغه ایجاد می‌شود که در صورت اختصاص اعتبار، تا سال آینده این طرح‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 6  هتل سال آینده در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایسنا، «احمد حمزه‌زاده» با بیان این‌که بخش اصلی تسهیلات روستایی و عشایری مربوط به حوزه گردشگری و صنایع‌دستی است، اظهار کرد: از بین 270 طرحی که در سامانه ثبت شده، 103 طرح در کارگروه مصوب و بررسی شده است. 

وی ادامه داد: از این تعداد 35 طرح آن مرتبط با صنعت گردشگری با مبلغ 62 میلیارد و 250 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده هم‌چنین 94 طرح مرتبط به صنایع‌دستی با مبلغ 90 میلیارد و 170 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده است. 

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: هم‌چنین در قالب تسهیلات فراگیر 10 طرح به مبلغ 47 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده است. 

انتهای پیام


9919135
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است