استانی 15:02 - 28 مهر 1396
امام جمعه بجنورد:
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ملت ایران ثابت کرد بدون آمریکا می توان 40 سال نفس عمیقی کشید، گفت: امروز روز اقتدار و سیاست پخته ملت ایران و حکمت پخته رهبر انقلاب است.

ملت ایران زندگی بدون وابستگی را به رخ دنیا می کشد

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد در مصلی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امروز ایران در منطقه حرف اول را می زند و با آن همه هزینه کرد وهابیت فقط چهره خود را مخدوش ساخته اما کاری از پیش نبرده است.

وی سیاست های ترامپ در ادبیات دیپلماسی و سخنرانی را بی ادبانه، شرم آور و غیر منطقی دانست و ادامه داد: استفاده از کلمه خلیج ع.ر.ب.ی و دیکتاتور بودن مردم ایران، خون همه ایرانی ها حتی ضد انقلاب ها را جوش آورده است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در دنیا از همیشه منزوی تر شده و در صحنه بین المللی تنها مانده است، خاطرنشان کرد: با عربده کشی نمی توان مدیریت کرد، امروز شعور سیاسی مردم رشد کرده و روز بلوغ سیاسی و اقتدار ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان، نکات کلیدی و حائز اهمیت در این دیدار را یادآور شد و گفت: ایشان تاکید کردند که نخبگان و جوانان سرمایه کشورند و باید مدیریت آینده کشور را در دست گیرند.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: در این بیانات یادآوری شد که نخبگان از مادیات دنیا فاصله گیرند و با خلاقیت و نوآوری به دنبال ابتکار باشند، مسئولین نیز آن ها را یاری رسانند.

وی توصیه رهبری به اروپا مبنی بر شفافیت در دوستی را از دیگر نکات مهم سخنان ایشان عنوان کرد و افزود: در این دیدار آیت الله خامنه ای تصریح کردند که ایران برای امنیت و پاسداری ازانقلاب خود نیاز به پیشبرد اهداف موشکی خود دارد و اروپا باید با صداقت در موضع خود پابرجا بماند.

وی همچنین گفت: رهبری به ملت ایران مدال افتخاری دادند و یادآور شدند که این مردم ثابت کرده اند می شود 40 سال بدون آمریکا زندگی کرد، آن ها نمی توانند غلطی بکنند و امروز در اوج اقتداریم.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: دلمان خیلی در پرتوی برجام نیست و اگر آن ها برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز خواهیم کرد.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد حکومت دو گانه در ایران است و سعی دارد با شوراندن ملت و هزینه های گزاف فتنه برپا کنند، اما نقشه شان برآب است.

وی با بیان اینکه مسئولین جمهوری اسلامی ایران به ویژه رئیس جمهور با شفافیت و قاطعیت موضع گیری کردند که بر این شجاعت درود می فرستیم، افزود: بنا به قول رئیس جمهور سپاه فرزند انقلاب است و همان طور که انقلاب را دوست داریم، فرزندش را نیز دوست داریم.

وی خطاب به آمریکایی های خاطرنشان کرد: وارد بازی شده اید که آغاز آن با شماست اما پایان آن با شما نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به کمک به مسلمانان میانمار و میلیون ها آواره که به سمت بنگلادش سرازیر شده اند تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب یک میلیارد تومان به این نیازمندان کمک کردند و امید است تا هفته آینده ملت خداجوی خراسان شمالی نیز در این حرکت خداپسندانه سهیم شوند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه از سه شنبه هفته جاری نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می شود، اعلام کرد: هفته آینده نماز جمعه بجنورد در محل امام زاده سید عباس(ع) برگزار می شود و مومنین در این مکان با حضور در نماز، کمک های خود را به مسئولین اهدا نمایند.



انتهای پیام

9487939
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است