استانی 04:21 - 26 تیر 1398
/جاذبه‌های گردشگری جهان/
گذراندن یک روز پرهیجان و تجربه ترشح آدرنالین فراوان یکی از مواردی است که افراد همیشه نسبت به آن تمایل دارند و سن و سال نمی‌شناسد؛ شهربازی‌ها علاوه بر یک مکان تفریحی برای اهالی شهر می‌توانند برای گردشگران نیز از جذابیت‌های بالایی برخوردار باشند.

تجربه هیجان‌انگیزی که سن و سال نمی‌شناسد

به گزارش ایسنا، لوته ورلد (Lotte World) یکی از شهربازی‌های کشور کره‌جنوبی است که هم برای کودکان و هم برای بزرگ‌سالان سرگرم‌کننده و هیجان انگیز طراحی شده است.

این شهربازی یکی از مکان‌های محبوب در سئول، کره جنوبی است که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. هم‌چنین «لوته ورلد» یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های سرپوشیده جهان است.

این پارک تفریحی دارای دو قسمت بیرونی و داخلی است؛ گردشگران در این پارک می‌توانند نمایش‌های لیزری، پاتیناژ، حضور در جشنواره‌ها و مراسم فرهنگی را تجربه کنند که خالی از لطف نیست.

«لوته ورلد» قسمت‌هایی از جمله جزیره جادویی، میدان تیراندازی، سالن اسکیت روی یخ چهار فصل، پارک‌های موضوعی، سینمای سه بعدی و مراکز خرید را شامل می‌شود که می‌تواند خاطرات به یادماندنی برای گردشگران بسازد.

این پارک تفریحی در طبقه سوم بخش داخلی، موزه‌ای در مورد تاریخ کره دارد که فرهنگ یکی از روستاهای کره که به شکل مینیاتوری ساخته شده و هم‌چنین آثار باستانی با بیش از ۵۰۰۰ هزار سال قدمت در آن قرار دارد که گردشگران می‌توانند با فرهنگ کره تا حدودی آشنایی پیدا کنند و از آن به عنوان یک موزه مردم‌شناسی لذت ببرند.

«لوته ورلد» هم‌چنین دارای بزرگ‌ترین زمین اسکی روی یخ در کره جنوبی است. بازدیدکنندگان در این پارک تفریحی می‌توانند از سواری‌هایی مانند کشتی دزدان دریایی، چرخ و فلک و ترن آویزان نهایت لذت را ببرند.

«لوته ورلد» نام پایتخت تفریح و سرگرمی دنیا را یدک می‌کشد و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های موضوعی سرپوشیده دنیا است. از دیگر بخش‌های مهم و پرطرفدار این پارک می‌توان به جزیره‌ی جادویی و پارک تفریحی روباز اشاره کرد.

هر آنچه از یک پارک موضوعی و شهربازی بزرگ انتظار می‌رود در «لوته ورلد» پیدا می‌شود که از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های آن می‌توان به (خشم فرعون) اشاره کرد که تداعی‌کننده‌ی داستان‌های ایندیانا جونز یکی از بخش‌های محبوب دیزنی‌لند است.



انتهای پیام


10179866
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است