استانی 13:12 - 22 آبان 1398
یک مسئول خبر داد:
ایسنا/خراسان شمالی معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه صنایع‌دستی و بسته‌بندی مناسب آن، نشانگر هویت و یکی از شناسه‌های فرهنگی و هنری آن منطقه به شمار می‌رود، گفت: بین 15 تا 20 محصول و تولیدات صنایع‌دستی استان دارای بسته‌بندی مناسب است.

هویت بخشی به بیش از 15 محصول صنایع‌دستی خراسان شمالی با بسته‌بندی مناسب

علی عابدی در گفت و گو با ایسنا، افزود: بسته‌بندی و عرضه مناسب محصولات و تولیدات صنایع‌دستی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها است چراکه یکی از شاخص‌های مؤثر در انتخاب و خریداری کالایی، بسته‌بندی مناسب آن است.

وی با اشاره به تنوع تولیدات صنایع‌دستی در استان، اظهارکرد: محصولاتی در رشته‌های دست بافته‌های داری، چوب، سنگ‌های قیمتی، سفال، سرامیک و... هم‌اکنون با آرم و برند مخصوص به خود در استان تولید و به فروش می‌رسند.

عابدی عنوان کرد: با رویکرد حمایتی و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی توسط اساتید مجرب دانشگاهی، در تلاش برای ثبت برند و تجاری‌سازی دیگر رشته‌های صنایع‌دستی استان که تولیدات انبوه دارند، هستیم.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تصریح کرد: برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی با موضوع مارکتینگ و بسته‌بندی برای هنرمندان صنایع‌دستی استان برنامه‌ریزی شده است.

عابدی با اشاره به تعداد 61 رشته فعال صنایع‌دستی در استان، گفت: آموزش مستمر، پرداخت تسهیلات و حمایت به‌منظور فرصت‌یابی حضور هنرمندان در نمایشگاه‌های مختلف، سه راهکار مهم برای حفظ و بقای هنرهای سنتی است.

انتهای پیام


10292664
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است