گوناگون 13:52 - 01 شهریور 1396
پیام فرهاد رهبر به مناسبت روز پزشک؛
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت یکم شهریورماه سالروز بزررگداشت حکیم ابوعلی سینا، در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.

حوزه پزشکی دانشگاه آزاد به بازوی توانمندی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در این پیام آمده است:

«یکم شهریور، زادروز ولادت دانشمند برجسته و حکیم نامی ایران، شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه همکاران گرانقدر، متعهد و دلسوز حوزه پزشکی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

روز پزشک فرصت مغتنمی است تا در این روز قدردان زحمات خالصانه حافظان سلامت و امنیت روحی جامعه باشیم، پزشکان در سایه حکمت الهی با دم مسیحیایی خود نویدبخش امید به زندگی و تسکین دهنده آلام و رنج بیماران هستند.

باعث افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی پس از سه دهه خدمت صادقانه در بخش آموزش عالی کشور، با همت و کوشش همکارانمان در عرصه آموزش، درمان و بهداشت جامعه نیز فعال است و امروز حوزه پزشکی دانشگاه به یک بازوی توانمند و تاثیرگذار تبدیل شده است.

امیدوارم با اقدامات صورت گرفته همچنان شاهد پیشرفت و ارتقای سطح کیفی وکمی خدمات این حوزه باشیم که این امر با برنامه ریزی هدفمند، آینده نگری، نیازسنجی، عزم و اراده همکاران حوزه پزشکی میسر خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این روز به پزشکان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی، برای همه آنان از درگاه حضرت حق عزت، سلامتی و توفیق خدمت به مردم مسالت دارم.»


9383120
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است