بازار 23:14 - 05 اسفند 1398

نکاتی که قبل از اکستنشن مو باید بدانید

 اگر می خواهید از اکستنشن موی خود نهایت رضایت را داشته باشید، باید ابتدا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. در ادامه این مطلب، یک سری نکات در مورد اکستنشن مو ذکر کرده ایم که توصیه می کنیم قبل از انجام، مطالعه آن را از دست ندهید.

پیش از هر چیز، بهتر است با انواع اکستنشن مو آشنا شوید. اکستنشن مو موقت که با نام گیره ای شناخته می شود، به راحتی روی موها نصب و باز می شود. اکستنشن چسبی، نوع دیگری از اکستنشن است که حاوی چسب کراتین بوده و روی قسمتی از موها چسبانده می شود. اکستنشن دوختی بدون نیاز به چسب است که روی موهای بافته شده دوخت زده می شود. موهای اکستنشن نیز در دو نوع طبیعی و مصنوعی یافت می شود. اکستنشن موی طبیعی معمولا از کیفیت بالا و به طبع قیمت بالاتری برخوردار است.

یک اکستنشن کار حرفه ای باید بتواند اکستنشن موی شما را به طبیعی ترین حالت ممکن در بیاورد. بدین معنی که قد و حالت موها را با قیچی میزان کند و همچنین رنگ مو بزند تا اکستنشن مو طبیعی به نظر برسد.

اکستنشن گیره ای در کسری از زمان ریموو می شود و از این بابت مشکلی نخواهید داشت. اکستنشن دوخت نیز با شکاف نخ امکان برداشتن آن میسر می شود. تنها مشکل اکستنشن چسبی است که ریموو آن دشوار بوده و ممکن است با ریزش مو همراه باشد.

اکستنشن مو هر چقدر هم که از بهترین برند مو و بهترین متد نصب انجام شود، باز هم یک فرآیند غیرطبیعی است و نیاز به زمان دارد تا به آن عادت کنید. علاوه بر این، مانند موهای طبیعی ممکن است در اثر استفاده مداوم از اتو و سشوار آسیب ببیند. از این رو، قبل از براشینگ موها حتما به آن اسپری محافظت کننده در برابر گرما بزنید. استفاده از برس معمولی می تواند منجر به شل شدن اکستنشن مو شود. شما باید از شانه های مخصوص اکستنشن مو استفاده کنید تا دوام آن افزایش یابد.

 

 

قبل از نصب اکستنشن مو، حتما به سبک زندگی خود توجه داشته باشید. مدل بستن موهای شما در انجام اکستنشن مو بسیار تاثیرگذار است. بدین معنی که اگر عادت دارید موهایتان را دم اسبی یا مدل گوجه ببندید، باید از اکستنشن کار خود بخواهید تا اکستنشن را خیلی پایین نصب نکند. چنانچه اکستنشن پایین تر از حد مجاز نصب شود، پس از بالا بستن موها مشخص شده و جلوه غیرطبیعی را به موها خواهد داد. یا اگر عینک می زنید، باید از اکستنشن کار خود بخواهید موها را خیلی نزدیک به گوش نصب نکند.

نکته دیگری که همواره باید به آن توجه داشته باشید، این است که عمر اکستنشن مو آنقدرها هم که فکر می کنید بالا نیست. اکستنشن کراتینی در بهترین حالت ممکن تا دو ماه ماندگاری دارد. البته این مدت زمان به نحوه مراقبت شما نیز بستگی دارد. تنها اکستنشنی که از ماندگاری بالا برخوردار است، اکستنشن کلیپیسی یا گیره ای می باشد که به دلیل عدم استفاده روزمره، ماندگاری آن بالاتر از سایر روش ها است.

اگر موی اکستنشن طبیعی استفاده می کنید، قابلیت شستشو و رنگ کردن آن را خواهید داشت. اما اگر موی اکستنشن مورد استفاده شما از الیاف مصنوعی است، نمی توانید به راحتی آن را با شامپو شستشو دهید. این نوع موی اکستنشن زودتر خراب شده و کرک می شود. تا جایی که امکان دارد سعی کنید از اکستنشن موی طبیعی استفاده کنید.

در آخر، حتما اکستنشن موهای خود را به یک شخص باتجربه بسپارید. انجام اکستنشن و آرایش مو نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد و نمی توان آن را به افراد تازه کار سپرد.

اگر به دنبال یک اکستنشن کار حرفه ای یا آرایشگاه زنانه خوب هستید که انجام اکستنشن مو را بدون کوچکترین آسیبی انجام دهد، به وب سایت رژلب سر بزنید. رژلب مرجع کاملی از معرفی بهترین اکستنشن کارهای سراسر کشور است و می تواند مشاوره خوبی در این زمینه به شما ارائه دهد. فقط کافیست از طریق لینک های زیر، رژلب را دنبال کنید.

 

آدرس وب سایت رژلب: https://rojelab.com/

آدرس اینستاگرام رژلب: https://www.instagram.com/rojelabcom/

 


10411762
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است