استانی 14:34 - 05 بهمن 1395
سرپرست امور اجتماعی استانداری بوشهر:
بوشهر - سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اکنون در استان بوشهر ۱۳۰ سازمان مردم نهاد فعالیت می‌کنند.

۱۳۰ سازمان مردم‌نهاد در استان بوشهر فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس برزگرزاده ظهر سه‌شنبه در جمع اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر با تبریک به استاندار بوشهر برای کسب مقام در کنگره ملی ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه استان بوشهر دومین استان جوان کشور است لذا برنامه‌های ویژه‌ای در این بخش برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی افزود: جوانان دارای ظرفیت‌های خوبی هستند که اگر به نحوه مطلوبی از انرژی آنها استفاده شود کشور سریع‌تر به هدف خود خواهد رسید.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه این دولت بر مشارکت مردم در فعالیت‌های اجتماعی تاکید دارد، عنوان کرد: به همین منظور برنامه‌های خوبی برای فعال کردن سمن‌ها در استان‌های کشور انجام شده است.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: اکنون در استان بوشهر ۱۳۰ سازمان مردم نهاد فعالیت می‌کنند که در بخش‌های مختلف اجتماعی توانسته‌اند گام موثری بردارند.

وی بیان کرد: اکنون در کشور به ازای هر ۱۸ هزار نفر یک سمن وجود دارد که طبق برنامه ششم توسعه باید به ۱۵ هزار نفر برسد.

سرپرست اداره کل استانداری بوشهر با عنوان اینکه در استان بوشهر نیز باید برای تقویت این آمار تلاش کنیم، اظهار کرد: سمن‌ها در اهداف خود باید تبدیل شدن به یک سازمان مردم‌نهاد بین‌المللی و یا منطقه‌ای باشد.

برزگرزاده خطاب به سازمان‌های مردم نهاد افزود: مناسب‌سازی معماری شهری، ایجاد نشاط اجتماعی، رعایت حقوق شهروندی، ایجاد خانه‌های فرهنگ و سازماندهی فضاهای تفریحی از جمله برنامه‌های ما برای این اداره کل است که  از سمن‌ها انتظار داریم در راه تحقق اهداف یاری کننده ما باشند.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم برای بهره‌وری بهتر پروژه‌های مطالعاتی را به سمن‌ها واگذار کنیم.


8708860
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است