استانی 19:27 - 19 آذر 1398
ایسنا/بوشهر سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: متاسفانه در هر بازی داوران علیه ما کار می کنند و پنالتی که برای حریف گرفته شد و حتی دو پنالتی برای ما گرفته نشد و این یک مشکل بزرگ است.

کریستیچوویچ: متاسفانه در هر بازی داوران علیه ما کار می‌کنند

میشو کریستیچوویچ در نشست خبری بعد از تساوی تیمش تیم فوتبال برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: متاسفانه در شرایط سختی هستیم و هر ۵-۴ روز یک بار با تیم های خوب و قوی بازی داریم و زمان لازم را برای تمرینات نداریم. وقتی وارد رختکن شدم بازیکنان واقعا ناراحت بودند که نتوانسته اند برنده بازی باشند.

او ادامه داد: تیم نفت آبادان تیم خوبی است و ما خوشحال هستیم که حداقل یک امتیاز گرفتیم. بارش باران باعث شده بود که زمین مقداری لیز شود و متاسفانه در نیمه اول بازیکنانمان زیاد زمین خوردند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: خداراشکر که در پایان بازی را نباختیم و بازیکنان ما واقعا تلاش کردند. متاسفانه در هر بازی داوران علیه ما کار می کنند و پنالتی که برای حریف گرفته شد و حتی دو پنالتی برای ما گرفته نشد و این یک مشکل بزرگ است. 

کریستیچوویچ تاکید کرد: متاسفانه نتایج مساوی ما را از انتهای جدول جدا نکرده است. اما با تیم بزرگی بازی کردیم و مساوی هم برای ما خوب است.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که بازیکنانم تلاش خود را برای بُرد انجام دادند و واقعا در حال حاضر ما تحت فشار زیادی هستیم و نمی توانیم به راحتی درباره برد صحبت کنیم. 

این خبر تکمیل می شود...


10316015
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است