گوناگون 10:01 - 01 بهمن 1399
از آنجا که جزیره کیش مقصدی پرطرفدار برای گردشگران است، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری در این جزیره افتتاح شده‌اند تا پذیرای مهمانان باشند. مجموعه رادار ۳۶۱ به شما توصیه می‌کند که در ایام کرونا از سفر کردن بپرهیزید و آن را به بعد از کرونا موکول کنید.

رزرو هتل با بیشترین تخفیف برای سفر به کیش

به گزارش ایسنا،بنابراعلام رادار ۳۶۱، هتل‌های کیش از تنوع بالایی از نظر امکانات و قیمت برخوردارند. این موضوع اگرچه باعث شده تا مسافران انتخاب‌های بسیاری داشته باشند اما انتخاب بهترین گزینه را برای رزرو هتل کیش را کمی سخته کرده است. در این مطلب راجع به تنوع و قیمت هتل در کیش صحبت خواهیم کرد.

قیمت هتل کیش

تنوع هتل‌ در کیش با امکانات رفاهی مختلف و خدمات متفاوت باعث تنوع قیمت هتل کیش از شبی چند میلیون تا شبی چند صد هزار تومان شده است. برای انتخاب از میان هتل های کیش باید ملاک‌های خود را مشخص کنید و سپس با مراجعه به سایت رادار۳۶۱ که در آن تمام فیلترهای رزرو هتل کیش در نظر گرفته شده به سادگی می‌توانید هتل رزرو کنید.

برای مثال با مشخص کردن میانگین قیمت هتل کیش لیستی از رزرو هتل‌های کیش با حدود قیمت مورد نظر برای شما نمایان خواهد شد. قیمت هتل کیش در روزهای خاص و فصل‌های مختلف می‌تواند متغیر باشد.

بهترین هتل‌های کیش

تفاوت ارائه خدمات و امکانات هتل‌های کیش و موقعیت مکانی آن‌ها در سطح جزیره گاها انتخاب را از میان چند هتل با ستاره‌های یکسان را برای مسافران سخت می‌کند.

سایت رادار۳۶۱ در این میان با ارائه مطالب دقیق و جامع در سایت خود برای رزرو هتل کیش این مشکل را حل خواهد کرد. در ادامه با چند نمونه هتل از ارزان‌ترین تا بهترین هتل کیش آشنا خواهید شد.

۱. هتل داریوش

هتل پنج ستاره داریوش یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود و معماری آن از دوران هخامنشیان الهام گرفته شده است. هتل داریوش کیش از امکانات رفاهی بسیاری برای مهمانان خود برخوردا است تا تجربه‌ای خوب از سفر را برای آن‌ها رقم بزند.

سایت تخصصی هتل رادار۳۶۱ توضیحات کامل و دقیقی از این هتل موزه برای کاربران خود ارائه می‌دهد. در زمان رزرو هتل در کیش شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای این سایت از تصاویر و جاذبه‌های اطراف این هتل و دیگر امکانات هتل نیز آگاه شوید.

۲. هتل دریایی ترنج

هتل ترنج کیش به صورت اقامتگاه‌های چوبی و متصل به هم و نقش بوته جقه روی آب‌های خلیج فارس طراحی و ساخته شده‌است. این هتل پنج ستاره یکی از محبوب‌ترین هتل های کیش در میان مسافران در کل کشور است.

برای رزرو هتل در کیش و آگاهی از کمترین قیمت این هتل در کیش و اطلاعات دیگر، دستیار سفر هوشمند رادار۳۶۱ می‌تواند شمارا به خوبی راهنمایی کند.

۳. هتل مارینا کیش

این هتل پنج ستاره و مجلل در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس ساخته‌ شده است که اولین هتل مارینا در سطح کشور است. این هتل پارک با بزرگ‌ترین پارک آبی و انواع استخر و جکوزی و انواع رستوران‌ها، اجاره خودروهای لوکس و دیگر خدمات نظر هر مسافر را برای اقامت در این هتل جلب می‌کند.

هتل پانورما، هتل شایان، صدف و آرامیس از دیگر هتل‌های کیش با چهار و پنج ستاره در جزیره کیش هستند و از قیمت هتل در کیش بالایی برخوردارند.

سایت رادار۳۶۱ با موتور جست وجوی قوی خود به تمامی سوالات شما در زمان رزرو هتل کیش پاسخ خواهد داد. طراحی ساده و کامل این سایت رزرو هتل در کیش و آگاهی از انواع قیمت هتل‌ در کیش را برای تمامی کاربران آسان کرده‌است.

هتل ارزان در کیش

در میان قیمت هتل‌ در کیش، هتل‌هایی با قیمت ارزان‌تر و مناسب‌تر نیز برای مسافرانی که به دنبال خدمات عالی نیستند وجود دارد. در سایت رادار۳۶۱ با انتخاب میانگین قیمت لیستی از هتل‌های کیش با حدود قیمت موردنظر را خواهید داشت. در ادامه به معرفی چند نمونه از این هتل‌های ارزان‌تر خواهیم پرداخت.

۱. هتل پارسیان کیش

هتل ۳ستاره پارسیان در رده هتل‌های ارزان کیش گزینه مناسبی برای مسافرانی است که به قصد خرید به این جزیره سفر کرده‌اند. این هتل با مرکز خرید زیتون و دیگر مراکز تجاری فاصله نزدیکی دارد.

۲. هتل شایلی کیش

این هتل یک طبقه با ۴۰ باب اتاق و سوئیت در فاصله دو کیلومتری از سواحل نیلگون خلیج فارس قرار دارد. هتل کوچک شایلی با مراکز خرید مریم۲ و ونوس فاصله چندانی ندارد.

رزرو هتل کیش

با سایت رادار۳۶۱ رزرو هتل دیگر کار سختی نیست، شما تنها نیاز دارید وارد سایت رادار شوید و در صفحه اصلی سایت مقصد و زمان سفر خود و تعداد مسافران را در سایت تایپ کنید.

با کلیک روی دکمه جستجو لیستی از هتل‌های کیش، قیمت و دیگر ویژگی‌های آن‌ها برای شما در جهت رزرو هتل در کیش نمایان خواهد شد. وجود انواع فیلترها در این سایت به شما در انتخاب و رزرو هتل کیش کمک زیادی خواهد کرد.

بلیط هواپیما کیش

در کنار رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما کیش نیز از ملزوماتی است که باید از چند هفته تا چند روز پیش از سفر به فکر آن باشید. بنابراین سایتی که بتواند برای خرید بلیط هواپیما کیش گزینه‌های مختلفی را در اختیار مسافر قرار دهد، کمک بسیاری به صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌کند.

سایت گردشگری رادار۳۶۱ علاوه برا امکان رزرو هتل در کیش، امکان رزرو و خرید بلیط هواپیما را در سایت خود اعمال کرده‌است. فیلترهای سایت در زمان و نوع پرواز به جزیره کیش رزرو بلیط هواپیما را از طریق این سایت برای کاربران آسان ساخته‌است.

به‌علاوه در این سایت می‌توانید در رزرو هتل را دیگر شهرهای ایران از جمله رزرو هتل مشهد، رزرو هتل تهران، رزرو هتل اصفهان و... نیز انجام بدهید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10912126
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است