استانی 19:30 - 19 آذر 1398

لزوم به‌روزرسانی و تقویت تجهیزات هلال‌احمر نهاوند درمواجه بابحران

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری عصر سه‌شنبه در جلسه بررسی ظرفیت‌ها و خلأهای موجود در هلال‌احمر و ستاد بحران نهاوند که با حضور معاون مدیریت بحران استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: هلال‌احمر یک سازمان امدادی است که همواره باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن با توجه به مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی افزایش یابد.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان در خصوص بروز سیل، زلزله و سایر مخاطرات طبیعی، گفت: اگر در سیل فرودین ماه گذشته از توان همه‌جانبه بخش خصوصی و همچنین هلال‌احمر استفاده نمی‌شد و یا با اندکی بی‌برنامگی همراه بود شاهد ضرر جبران‌ناپذیر مردم بودیم.

فرماندار نهاوند، گفت: خوشبختانه علیرغم وجود برخی کمبودهای تجهیزاتی با توجه به اینکه شهرستان بیشترین بارش را طی ۲۴ ساعت در کشور داشت هیچ‌گونه خسارت جانی در شهرستان حادث نشد.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید همه ظرفیت‌ها در راستای تقویت این مهم بکار گرفته شود، گفت: امیدواریم مسئولان استان با نگاه ویژه به شهرستان نهاوند با توجه به شرایط موجود در خصوص تأمین تجهیزات موردنیاز اقدام کنند تا هلال‌احمر در مواقع بحرانی بتواند خدمات‌دهی مطلوب داشته باشد.


10316028
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است