استانی 18:42 - 25 تیر 1398

۶۶ درصد از جمعیت استان اصفهان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد گورابی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز تأمین اجتماعی اظهار داشت: ۶۶ درصد از جمعیت استان اصفهان معادل سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در استان اصفهان هستند.

وی با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر در استان اصفهان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، ابراز داشت: ۳۴۰ هزار نفر از مستمری بگیران کشور در استان اصفهان زندگی می‌کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه این سازمان بدهی خود به همه نهادهای غیر دولتی به شکل تهاتری پرداخت کرده است، گفت: بودجه روزانه تأمین اجتماعی استان اصفهان ۲۰ میلیارد تومان است و این در شرایطی است که هزینه روزانه این سازمان ۲۶ میلیارد تومان است.

وی از مطالبه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تأمین اجتماعی از کارفرمایان استان اصفهان خبر داد و گفت: از این مقدار ۳۰۰ میلیارد تومان آن شامل جریمه است و بر این اساس برای پرداخت آن بسته‌های تشویقی در نظر گرفته ایم.

گورابی تاکید کرد: همچنین در راستای تسهیل پرداخت دیگر مطالبات خود نیز روش‌هایی مانند تقسیط بدهی و بسته حمایت از تولید را مقرر کردیم که در این بسته پرداخت بیمه بیکاری نیز وجود دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری‌های نوین در دستور کار تأمین اجتماعی اصفهان قرار دارد، بیان داشت: در سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار سفر درون شهری اصفهان با ارسال الکترونیکی اسنادتوسط این سازمان کاهش یافت.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: به زودی صدور دفترچه و تمدید دفترچه بیمه هم استانی‌های عزیز نیز به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.


10179562
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است