ورزشی 14:05 - 20 فروردین 1399
مهاجم بارسلونا از پیوستن دو بازیکن برزیلی و آرژانتینی به تیم کاتالانی استقبال می‌کند.

خوش آمدگویی سوارس به نیمار و مارتینس

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، لوییس سوارس دوران نقاهت خود را در خانه‌اش سپری می‌کند و منتظر است تا روزی بتواند در میادین حاضر شود. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که همه چیز به روال عادی برگردد و بحران کرونا به پایان برسد. مهاجم بارسلونا در مصاحبه اختصاصی با نشریه کاتالانی درباره موضوعات مختلفی هم‌چون پیوستن نیمار و لائوتارو مارتینس به بارسا و کاهش دستمزدها صحبت کرد. 

بازیکن اروگوئه ای ابتدا پیامی برای بارسایی‌ها فرستاد و گفت: باید به کارکنان باشگاه اهمیت داد و آن‌ها ارجحیت دارند. پس از این که به گروه اعتماد کردند و اگر زمان به پایان رساندن فصل فرا برسد همه در کنار هم بازی‌های باقی مانده را انجام می‌دهیم و برای رسیدن به اهداف‌مان یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تلاش می‌کنیم. قهرمانی در این رقابت‌ها می‌تواند پس از این روزهای سخت ما را خوشحال کند. فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا فوق‌العاده خواهد بود. 

سوارس درباره دلیل تاخیر برای توافق کاهش دستمزدهای بازیکنان به خاطر بحران کرونا اظهار کرد: در میان بازیکنان ناراحتی وجود داشت چون حرف‌هایی زده می‌شد که صحت نداشتند. گفته می‌شد که بازیکنان نمی‌خواهند دستمزدشان را کاهش دهند و برخی از آن‌ها موافق این کار نیستند. این موضوع ما را آزار می‌داد. اولویت بازیکنان کمک به باشگاه است. این توافق میان چند بازیکن اصلی انجام شد چون صحبت کردن با ۲۲ یا ۲۳ بازیکن برای انجام این کار آسان نبود. اگر این فرایند طولانی شد به این خاطر بود که می‌خواستیم به بهترین راه حل دست پیدا کنیم. 

برای فصل نقل و انتقالات تابستانی نام نیمار و مارتینس به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد بارسا قصد امضای قرارداد با این دو بازیکن را دارد. سوارس در این رابطه گفت: نیمار را همه می‌شناسند. از ارزش بازیکنانی که در اختیار داریم آگاه هستیم. می‌دانیم نیمار بازیکنی است که می‌تواند به تیم خیلی کمک کند. همیشه از پیوستنش به بارسا استقبال می‌کنم. مارتنیس خیلی پیشرفت کرده است و حرکاتش فوق‌العاده است. خوشحال هستم که باشگاه می‌خواهد با بازیکنانی قرارداد امضا کند که به تیم کمک کنند. من همیشه به بازیکنانی که برای رسیدن به یک جایگاه تلاش می‌کنند خوش آمد می‌گویم. این موضوع به قوی‌تر کردن تیم کمک می‌کند.

قرارداد مهاجم اروگوئه‌ای سی ام ژوئن ۲۰۲۱ با بارسلونا به پایان می‌رسد. او درباره تمدید قراردادش اظهار کرد: هنوز چیزی در رابطه با این موضوع نمی‌دانم. اکنون به این مساله فکر نمی‌کنم چون در حال حاضر مهم‌ترین چیز به پیشرفت فکر کردن است و سپس درباره آینده صحبت خواهد شد. به موضوع دیگری فکر نمی‌کنم. زمانش فرا برسد درباره‌اش صحبت خواهیم کرد. 

انتهای پیام


10475847
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است