استانی 13:11 - 06 تیر 1396
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شهرستان‌ها جز طرح جمع آوری فاضلاب سرعین و نیر با اعتبارات جزئی، پروژه های ملی وجود ندارد.

شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین پروژه ملی ندارند

رضا کریمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه حتی در خود شهرستان اردبیل هم به جز پروژه های ملی استان، پروژه ملی وجود ندارد، تصریح کرد: این شهرستان‌ها مورد نامهربانی و بی عدالتی واقع شده اند.



وی با بیان اینکه ظرفیت‌های این شهرستان‌ها به خصوص ظرفیت‌های گردشگری سرعین یا خدادادی و موهبت الهی یا سرمایه گذاری ساکنان شهرستان است، ادامه داد: توزیع اعتبارات باید با عدالت در بین شهرستان های استان انجام شود.



کریمی با اشاره به اینکه گمرک میناآباد همچنان به ورطه فراموشی سپرده شده است، تصریح کرد: باید در این مورد تصمیم گیری درستی انجام شود چرا که فعال شدن این گمرک می تواند در توسعه اقتصادی استان تاثیرگذار باشد.



نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: منطقه ویژه اقتصادی نمین تنها نام منطقه ویژه را به خود گرفته است اما جای بسی تاسف است که این منطقه ویژه راه ورودی ندارد.



وی با بیان اینکه برای تکمیل ساختمان ثبت اسناد نمین 600 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است، گفت: پیگیری های مدیر کل ثبت اسناد استان در این مورد قابل تقدیر است و تلاش می شود برای هفته دولت آماده بهره برداری شود.



انتهای پیام


9207360
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است