ورزشی 12:41 - 06 تیر 1396
در گفتگو با مهر عنوان شد:
پیشکوت پرسپولیس مذاکره با وزارت ورزش برای حضور در هیات مدیره سرخپوشان را رد نکرد و در پیش‌بینی از آینده این تیم گفت: پرسپولیس ظرفیت قهرمانی در آسیا را ندارد.

پرسپولیس ظرفیت قهرمانی درآسیا را ندارد/ وقت فکر به اهداف بزرگ است

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره احتمال حضورش در هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس گفت: کار گروهی تشکیل شده که تصمیم دارند حضور افراد را با توجه به تاثیرگذاری آنها در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بررسی کنند.

وی ادامه داد: صحبت هایی هم با من و برخی اعضای دیگر هم صورت گرفته است تا در این زمینه کمک کنیم. هنوز این موضوع قطعی نشده است و اجازه دهید پس از تایید این موضوع صحبت های مشخصی را درباره اهدافی که مد نظر است انجام دهیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره وضعیت جذب بازیکنان جدید پرسپولیس تصریح کرد: ورود و خروج بازیکنان مربوط به نظر آقای برانکوست. نمی توان در حیطه اختیارات فنی وارد شد. هر مربی حق کامل دارد تا بازیکنانش را بر اساس آنچه می خواهد جذب کند.

ذوالفقارنسب رفتن سروش رفیعی را دلیل بر ضعیف شدن پرسپولیس نمی داند. او در این رابطه اظهار داشت: رفیعی بازیکن فوق العاده ای است و اثرگذاری خوبی در پرسپولیس داشت. با این حال فکر نمی کنم بدنه پرسپولیس با خروج یکی دو بازیکن ضربه بخورد و حرکت تیمی برانکو دچار مشکل شود.

ذوالفقارنسب شانس پرسپولیس را در تحقق رویای هوادارانش برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسیار ضعیف دانست و اظهار داشت: من نمی خواهم صحبت از غیرممکن بودن قهرمانی پرسپولیس در آسیا داشته باشم. اما وقتی حریفان پرسپولیس را مخصوصا در شرق آسیا می بینم باید بگویم کار بسیار سختی پیش روی برانکو و شاگردانش است. حریفان پرسپولیس امکانات خوبی دارند و باید بگویم ظرفیت قهرمانی در آسیا را نداریم.

بازیکن و مربی اسبق تیم ملی در انتهای صحبت هایش به تمجید از عملکرد فنی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: وضعیت تیم ملی خیلی خوب است. شرایط خوبی در تیم ملی حکمفرماست. آقای کی روش مدیریت خوبی روی برنامه ریزی تیم ملی داشت و صعود بسیار مقتدرانه ای داشتیم. حالا وقتش رسیده که دنبال هدف بزرگترمان که موفقیت در جام جهانی است باشیم. بایستی امکانات مناسب در اختیار تیم ملی قرار داده شود.


9207276
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است