ورزشی 12:28 - 27 دی 1396
صادق ورمزیار در گفتگو با مهر:
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مصدومیت دو بازیکن باعث شد تا شفر مقابل سایپا تعویض های ناخواسته ای را انجام دهد.

تعویض‌های شفر ناخواسته بود/ جباروف نقطه اتکا استقلال است

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت حال حاضر استقلال گفت: آبی پوشان برابر سایپا بازی خوبی از خود ارائه کردند. سریع به گل رسیدند و حتی می توانستند در نیمه اول گل های بیشتری هم به ثمر برسانند اما نبود جباروف که در این هفته ها بسیار سرحال است و توانسته نقش موثری در موفقیت های استقلال داشته باشد باعث شد تا آبی پوشان در نیمه دوم بازی را در اختیار حریف گذاشته و سایپا کاملا بر بازی مسلط شد و اگر عملکرد خوب دروازه بان جوان استقلال نبود این تیم شاید گل های بیشتری دریافت می کرد.

وی در خصوص دیدار آبی پوشان برابر پدیده مشهد نیز گفت: مهاجری تیم خوبی را ساخته و این تیم توانسته بازی های قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد و فکر می کنم جدال شفر و مهاجری بتواند یکی از زیباترین بازیهای هفته باشد زیرا استقلال روند رو به رشدی پیدا کرده و پدیده هم نمی خواهد به سادگی در مشهد امتیاز از دست بدهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص انتقاد از سرمربی آبی پوشان به دلیل تعویض هایش مقابل سایپا گفت: فکر می کنم تعویض های اسقتلال ناخواسته بود. مصدومیت محسن کریمی و شجاعیان باعث شد تا شفر مجبور به تعویض نفرات و تغییر تاکتیک شود و شاید یکی از علت های عدم پیروزی این تیم مقابل سایپا همین اتفاق بود.

ورمزیار در خصوص رکوردشکنی حسین حسینی هم گفت: حسینی در هفته های اخیر آنقدر خوب عمل کرد که تحسین همگان را برانگیخت. او توانست رکورددار کلین شیت در فوتبال ایران شود و حالا نام بهترین دروازه بان ایران را برای خود به ارمغان بیاورد. البته او باید بداند نیمی از این موفقیت را مدیون بودن کنار دروازه بان با تجربه ای چون مهدی رحمتی است که به او کمک موثری کرده است.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که این روزها جباروف نقطه اتکا استقلال شده است، گفت: با توجه به اینکه شفر به تازگی به کشور ما آمده و هنوز خیلی از بازیکنان را به خوبی نمی شناسد این روزها جباروف آماه باعث شده تا حساب ویژه ای بر روی این بازیکن باز شود و او تاثیرگذارترین بازیکن استقلال شود اما امیدوارم خیلی زود بازیکنانی به استقلال بیایند که بتوانند در کنار جباروف نقطه اتکا استقلال شوند.


9642783
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است